Važnost socio-emocionalnih kompetencija djeteta i odgojno-obrazovnih djelatnika (CROSBI ID 715165)
Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Perić, Magdalena ; Smolić, Maja ; Masnjak, Lea
hrvatski
Važnost socio-emocionalnih kompetencija djeteta i odgojno-obrazovnih djelatnika
Kada govorimo o socio-emocionalnoj kompetenciji uglavnom mislimo na vještine razumijevanja vlastitih i tuđih misli i ponašanja u različitim interakcijama. Većina autora se slaže da se radi o vrlo kompleksnoj vještini koja se razvija prvenstveno u međuljudskim odnosima. Neosporan je utjecaj socio-emocionalne kompetencije na akademske uspjehe učenika, ali i na uspjehe u međuljudskim odnosima. Stoga je cilj ovog rada bio naglasiti važnost socio-emocionalnih kompetencija odgojno-obrazovnih djelatnika i djece, te dati pregled znanstvenih spoznaja koje ukazuju na utjecaj socio-emocionalne kompetencije na djelatnike koji rade u odgoju i obrazovanju djece predškolske i školske dobi, bilo da su oni djeca s teškoćama u razvoju ili njihovi vršnjaci bez teškoća. Shvativši važnost socio-emocionalne kompetencije u svijetu su počeli razvijati program za poticanje socio-emocionalnih kompetencija učenika pri čemu se velika važnost pridaje odgojno-obrazovnim djelatnicima i njihovim socio- emocionalnim kompetencijama koje ne utječu samo na uspješnost djece koju poučavaju nego i uspješnost samih odgojno-obrazovnih djelatnika.
socio-emocionalna kompetencija, odgojno-obrazovni djelatnici, djeca s teškoćama u razvoju
nije evidentirano
engleski
The importance of socio-emotional competencies of the child and educational employees
nije evidentirano
socio-emotional competencies, educational employees, children with developmental disabilities
nije evidentirano
Podaci o prilogu
133-140.
2016.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Podaci o skupu
VII međunarodna naučno-stručna konferencija Unapređenje kvalitete života djece i mladih
predavanje
22.06.2016-24.06.2016
Tuzla, Bosna i Hercegovina