Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Važnost socio-emocionalnih kompetencija djeteta i odgojno-obrazovnih djelatnika (CROSBI ID 715165)

Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | međunarodna recenzija

Perić, Magdalena ; Smolić, Maja ; Masnjak, Lea Važnost socio-emocionalnih kompetencija djeteta i odgojno-obrazovnih djelatnika // Unapređenje kvalitete života djece i mladih. Tuzla, 2016. str. 133-140

Podaci o odgovornosti

Perić, Magdalena ; Smolić, Maja ; Masnjak, Lea

hrvatski

Važnost socio-emocionalnih kompetencija djeteta i odgojno-obrazovnih djelatnika

Kada govorimo o socio-emocionalnoj kompetenciji uglavnom mislimo na vještine razumijevanja vlastitih i tuđih misli i ponašanja u različitim interakcijama. Većina autora se slaže da se radi o vrlo kompleksnoj vještini koja se razvija prvenstveno u međuljudskim odnosima. Neosporan je utjecaj socio-emocionalne kompetencije na akademske uspjehe učenika, ali i na uspjehe u međuljudskim odnosima. Stoga je cilj ovog rada bio naglasiti važnost socio-emocionalnih kompetencija odgojno-obrazovnih djelatnika i djece, te dati pregled znanstvenih spoznaja koje ukazuju na utjecaj socio-emocionalne kompetencije na djelatnike koji rade u odgoju i obrazovanju djece predškolske i školske dobi, bilo da su oni djeca s teškoćama u razvoju ili njihovi vršnjaci bez teškoća. Shvativši važnost socio-emocionalne kompetencije u svijetu su počeli razvijati program za poticanje socio-emocionalnih kompetencija učenika pri čemu se velika važnost pridaje odgojno-obrazovnim djelatnicima i njihovim socio- emocionalnim kompetencijama koje ne utječu samo na uspješnost djece koju poučavaju nego i uspješnost samih odgojno-obrazovnih djelatnika.

socio-emocionalna kompetencija, odgojno-obrazovni djelatnici, djeca s teškoćama u razvoju

nije evidentirano

engleski

The importance of socio-emotional competencies of the child and educational employees

nije evidentirano

socio-emotional competencies, educational employees, children with developmental disabilities

nije evidentirano

Podaci o prilogu

133-140.

2016.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Podaci o skupu

VII međunarodna naučno-stručna konferencija Unapređenje kvalitete života djece i mladih

predavanje

22.06.2016-24.06.2016

Tuzla, Bosna i Hercegovina

Povezanost rada

Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti