Vertikalna korelacija i suradnja u nastavi matematike (CROSBI ID 715147)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa
Podaci o odgovornosti
Katalenić, Ana
hrvatski
Vertikalna korelacija i suradnja u nastavi matematike
Teškoće učenika na svakoj razini matematičkog obrazovanja često se povezuju s neadekvatnim znanjima stečenim na prethodnoj razini obrazovanja. Matematika je kumulativna znanost. To znači da se matematički koncepti i kompetencije razvijaju se u dva smjera: vertikalno, povećavajući njihovu složenost, i horizontalno, okupljajući više pojmova i procedura u jedan novi objekt. Mreža znanja i učeničke kompetencije razvijaju se povezivanjem koncepata i procedura te njihovom primjenom u smislenim kontekstima. S jedne strane, matematički udžbenici trebaju održavati i odražavati (vertikalnu i horizontalnu) povezanost matematičkih sadržaja. S druge strane, rutinski matematički sadržaji viših razina obrazovanja predmet su problemskih i istraživačkih aktivnosti na nižim razinama obrazovanja. Obratno, konkretne aktivnosti s apstraktnim sadržajima na nižim razinama obrazovanja olakšavaju razumijevanje i primjenu apstraktnih matematičkih ideja na višim razinama obrazovanja. U ovom predavanju dat ćemo teorijsku osnovu i konkretne primjere kako ostvariti vertikalnu korelaciju i suradnju učitelja matematike.
matematičko obrazovanje ; suradnja nastavnika ; vertikalna korelacija
nije evidentirano
engleski
Vertical correlation and collaboration in mathematics education
nije evidentirano
teachers' collaboration ; mathematics education ; vertical correlation
nije evidentirano
Podaci o prilogu
17-17.
2020.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Knjižica sažetaka Inovativna nastava matematike
Podaci o skupu
Državni stručni skup nastavnika matematike „Inovativna nastava matematike“
pozvano predavanje
27.08.2020-28.08.2020
Osijek, Hrvatska