Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Interkulturalizam u odgoju i obrazovanju u Hrvatskoj: pregled literature (CROSBI ID 306205)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni) | međunarodna recenzija

Sablić, Marija ; Migles Andrea ; Rajić, Višnja Interkulturalizam u odgoju i obrazovanju u Hrvatskoj: pregled literature // Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje, 23 (2021), 4; 1293-1322. doi: 10.15516/cje.v23i4.4314

Podaci o odgovornosti

Sablić, Marija ; Migles Andrea ; Rajić, Višnja

hrvatski

Interkulturalizam u odgoju i obrazovanju u Hrvatskoj: pregled literature

Interkulturalizam kao znanstveni i praktični pristup kulturnoj raznolikosti podrazumijeva pozitivan i aktivan odnos između skupina i pojedinaca koji se međusobno razlikuju prema određenim obilježjima (nacionalne, etničke, rasne, religijske, spolne i druge razlike). U ostvarivanju ideje interkulturalnosti značajnu ulogu ima odgojno-obrazovni sustav. Odgoj i obrazovanje za interkulturalnost predstavlja model poučavanja koji uključuje stvaranje konstruktivnoga dijaloga, razumijevanje različitih kultura, jednakopravnost svih građana te slobodno formiranje identiteta. Cilj je rada pružiti sustavni pregled domaće znanstvene i stručne literature o interkulturalnom odgoju i obrazovanju u Hrvatskoj. U radu se razmatra teorijsko određenje interkulturalizma i bliskih mu pojmova, kao i interkulturalni pristup odgoju i obrazovanju. Sustavnim pregledom literature analizirano je 28 radova koji sadrže relevantne informacije i spoznaje o istraživanoj temi. Budući da radovi razmatraju različita područja interkulturalnoga odgoja i obrazovanja, u svrhu preglednosti i analize podijeljeni su u nekoliko područja: Interkulturalna kompetencija, Interkulturalizam u nastavi, Interkulturalni kurikul, Interkulturalna i osjetljivost i socijalna distanca te Interkulturalizam u nastavi glazbe.

identitet, interkulturalizam, interkulturalni pristup, odgoj i obrazovanje, sustavni pregled literature

nije evidentirano

engleski

Interculturalism in Croatian Education: Literature Review

nije evidentirano

identity, interculturalism, intercultural approach, education, systematic literature review.

nije evidentirano

Podaci o izdanju

23 (4)

2021.

1293-1322

objavljeno

1848-5189

1848-5197

10.15516/cje.v23i4.4314

Povezanost rada

Pedagogija

Poveznice
Indeksiranost