Upravljanje zbirkama za nacionalne manjine u školskim knjižnicama: mogući pristupi (CROSBI ID 447981)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Lazić, Bojan
Aparac-Jelušić, Tatjana
hrvatski
Upravljanje zbirkama za nacionalne manjine u školskim knjižnicama: mogući pristupi
Ovaj rad govori o mogućim pristupima upravljanju zbirkama za manjinske skupine u školskim knjižnicama, s posebnim osvrtom na nabavu građe na jeziku i pismu nacionalnih manjina. U teorijskom su dijelu navedene značajke multikulturnoga društva u Hrvatskoj i u svijetu, s posebnim osvrtom na prava nacionalnih manjina. Zatim je dan pregled osnova upravljanja školskom knjižnicom, s naglaskom na posebnostima izgradnje knjižničnih zbirki i upravljanja knjižničnim fondom. Potom slijedi prikaz mogućnosti za školovanje pripadnika nacionalnih manjina u hrvatskim osnovnim i srednjim školama, te specifičnosti upravljanja školskom knjižnicom u manjinskim školama. Na kraju su rada prikazani rezultati istraživanja nabavne politike provedenog u knjižnicama škola s nastavom na manjinskom jeziku i pismu u Republici Hrvatskoj, kao i zaključci proizišli iz navedenog istraživanja.
multikulturalizam, nacionalne manjine, školska knjižnica, knjižnične zbirke, nabava građe
nije evidentirano
engleski
Managing collections for national minorities in school libraries: potential approaches
nije evidentirano
multiculturalism, national minorities, school library, library collections, acquisition
nije evidentirano
Podaci o izdanju
127
30.03.2011.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Odjel za informacijske znanosti
Zadar