Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Zadovoljstvo studenata nastavom na daljinu tijekom COVID-19 pandemije na Učiteljskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu (CROSBI ID 306173)

Prilog u časopisu | prethodno priopćenje | međunarodna recenzija

Šenjug Golub, Ana ; Rajić, Višnja ; Dumančić, Mario Zadovoljstvo studenata nastavom na daljinu tijekom COVID-19 pandemije na Učiteljskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu // Andragoški glasnik, 24 (2020), 1-2 (40); 48-62

Podaci o odgovornosti

Šenjug Golub, Ana ; Rajić, Višnja ; Dumančić, Mario

hrvatski

Zadovoljstvo studenata nastavom na daljinu tijekom COVID-19 pandemije na Učiteljskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu

Zdravstvena i obrazovna kriza uzrokovana COVID-19 pandemijom utjecala je na organizaciju i izvedbu nastave u visokoškolskom obrazovanju i njezinu promjenu iz oblika direktne nastave u nastavu na daljinu. Ova izuzetna situacija stavila je pod veliki pritisak sve dionike obrazovnog sustava, a pogotovo studente. Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu tijekom zdravstvene ugroze, svoje je nastavne aktivnosti provodio na daljinu putem LMS- ova. Kako bi se utvrdila kvaliteta nastave na daljinu tijekom lipnja 2020. provedeno je istraživanja zadovoljstva studenata različitim aspektima nastavnog procesa. U istraživanju je sudjelovalo 314 studenata redovitih i izvanrednih studija na Fakultetu. Zadovoljstvo studenata ispitivano je u četiri segmenta ; organizacija i izvedba nastave, kvaliteta nastavnih sadržaja, vrednovanje i povratne informacije te podrška i dostupnost informacija. I dok rezultati istraživanja ukazuju na to da su studenti u većoj mjeri zadovoljni online nastavom, utvrđene su razlike u procjeni zadovoljstva s obzirom na njihov status (redovitih i izvanrednih studenata). Naime, izvanredni studenti značajno su zadovoljniji razinom opterećenosti (p = , 019), dostupnošću materijala (p = , 016) i povratnim informacijama koje dobivaju od profesora (p = , 027). Rezultati također ukazuju na potrebu za dodatnom edukacijom nastavnika, ali i detaljniji uvid u studentske karakteristike i predispozicija za uspješnu online nastavu. Svakako je u planiranju daljnjih online nastavnih aktivnosti potrebno u obzir uzeti različite potrebe studenta s obzirom na njihov status i obveze, ali i postojeći digitalni jaz.

COVID-19 ; izvanredni studenti ; nastava na daljinu ; studentsko zadovoljstvo nastavom ; Učiteljski fakultet

nije evidentirano

engleski

Student satisfaction with distance learning during the COVID-19 pandemic at the Faculty of Teacher Education, University of Zagreb

nije evidentirano

COVID-19 ; distance learning ; Faculty of Teacher Education ; part-time students ; student satisfaction with teaching

nije evidentirano

Podaci o izdanju

24 (1-2 (40))

2020.

48-62

objavljeno

1331-3134

1849-0883

Povezanost rada

Pedagogija

Poveznice