Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Procjena kvalitete online nastavnog procesa u obrazovanju odraslih: perspektiva polaznika programa (CROSBI ID 306054)

Prilog u časopisu | prethodno priopćenje

Koludrović, Morana ; Zbukvić Ožbolt, Snježana Procjena kvalitete online nastavnog procesa u obrazovanju odraslih: perspektiva polaznika programa // Andragoški glasnik, 24 (2020), 39; 34-47

Podaci o odgovornosti

Koludrović, Morana ; Zbukvić Ožbolt, Snježana

hrvatski

Procjena kvalitete online nastavnog procesa u obrazovanju odraslih: perspektiva polaznika programa

Glavni cilj ovoga istraživanja bio je ispitati prednosti i nedostatke online nastave u obrazovanju odraslih, ispitati pripremljenost ustanove u provedbi online nastave s obzirom na organizaciju online nastave, kvalitetu komunikacije, kompetentnost nastavnika i pružanje podrške polaznicima, ispitati aktivnost sudionika nastavnog procesa te stavove polaznika o nekim elementima i postupcima vrednovanja tijekom online nastave. Istraživanje je provedeno u tri navrata od ožujka do srpnja 2020. godine pri čemu je ukupno bilo uključeno 149 polaznika različitih programa namijenjenih obrazovanju odraslih. Rezultati dobiveni ovim istraživanjem pokazuju visoko zadovoljstvo polaznika online nastavom te kvalitetom vođenja programa tijekom online nastave. Rezultati zatim sugeriraju pravednost u ocjenjivanju te općenito visoku kvalitetu procesa vrednovanja kao i veliku uključenost i motiviranost polaznika za pohađanje online nastave za što su prema dobivenim rezultatima najzaslužniji visoko motivirani i kompetntni nastavnici.

obrazovanje odraslih, online nastava, nastava na daljinu, kvaliteta online nastavnog procesa, vrednovanje nastavnog procesa

nije evidentirano

engleski

Assesssing the quality of the online teaching process in adult education: the perspective of program participants

nije evidentirano

adult education, online education, distance education, quality of online school teaching process, evaluation of the online teaching process

nije evidentirano

Podaci o izdanju

24 (39)

2020.

34-47

objavljeno

1331-3134

1849-0883

Povezanost rada

Pedagogija