Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Edukacija nastavnika o modelu učenja zalaganjem u zajednici: Priručnik za edukatore (CROSBI ID 790993)

Druge vrste radova | ostalo

Ćulum Ilić, Bojana ; Jelenc, Lara ; Torbarina, Matia ; (Ur.). Edukacija nastavnika o modelu učenja zalaganjem u zajednici: Priručnik za edukatore. 2021.

Podaci o odgovornosti

Ćulum Ilić, Bojana ; Jelenc, Lara ; Torbarina, Matia ; (Ur.).

hrvatski

Edukacija nastavnika o modelu učenja zalaganjem u zajednici: Priručnik za edukatore

Priručnik je razvijen kao dio Erasmus+ projekta „Service Learning in Higher Education - Fostering the Third Mission of Universities and Civic Engagement of Students (SLIHE) koji za cilj ima osnažiti kapacitete visokoškolskih ustanova u regiji Srednje i Istočne Europe u svrhu ostvarenja njihove treće/civilne misije te unapređenja civilnog zalaganja studenata, a kroz provedbu inovativne strategije učenja zalaganjem u zajednici. Svrha ovoga priručnika za edukatore jeste pružiti potporu edukatorima koji će provoditi edukaciju o učenju zalaganjem u zajednici u raznim visokoškolskim ustanovama. Priručnik sadrži strukturu edukacije (tijek edukacije) i navodi dodatne ideje te korisna sredstva i metode za učinkovito vođenje edukacije, uzimajući u obzir da edukacija treba omogućiti svim sudionicima da budu aktivni i izraze vlastito mišljenje. Prijedlozi se temelje na iskustvu i radu SLIHE partnera te na rezultatima pilot projekata provedenih u četiri države Europske unije.

učenje zalaganjem u zajednici ; edukacija sveučilišnih nastavnika o modelu učenja zalaganjem u zajednici ; unapređenje visokoškolske nastave

nije evidentirano

engleski

Teacher training in service-learning: Manual for Educators

nije evidentirano

service-learning ; educating HE teachers on service-learning ; improving HE teaching and learning

nije evidentirano

Podaci o izdanju

2021.

nije evidentirano

objavljeno

978-953-361-007-8

Povezanost rada

Pedagogija