Učenje zalaganjem u zajednici u visokoškolskoj nastavi: Priručnik za nastavnike (CROSBI ID 790992)
Druge vrste radova | ostalo
Podaci o odgovornosti
Ćulum Ilić, Bojana ; Jelenc, Lara ; Torbarina, Matia (ur.)
hrvatski
Učenje zalaganjem u zajednici u visokoškolskoj nastavi: Priručnik za nastavnike
Priručnik je razvijen kao dio Erasmus+ projekta „Service Learning in Higher Education - Fostering the Third Mission of Universities and Civic Engagement of Students (SLIHE) koji za cilj ima osnažiti kapacitete visokoškolskih ustanova u regiji Srednje i Istočne Europe u svrhu ostvarenja njihove treće/civilne misije te unapređenja civilnog zalaganja studenata, a kroz provedbu inovativne strategije učenja zalaganjem u zajednici. Svrha ovoga priručnika jest pružiti potporu sveučilišnim nastavnicima koji se odluče integrirati u svoju visokoškolsku nastavu model učenja zalaganjem u zajednici. Priručnik se sastoji od pet poglavlja koja nude pregled ključnih pitanja vezanih za razumijevanje i provedbu spomenog modela u visokom obrazovanju. U priručniku se nalaze i vježbe za uspješno planiranje i provedbu učenja zalaganjem u zajednici u visokoškolskoj nastavi.
učenje zalaganjem u zajednici ; učenje zalaganjem u zajednici u viskoškolskoj nastavi ; planiranje i zivedba kolegija prema modelu učenja zalaganjem u zajednici ;
Ovaj priručnik dio je projekta „Service learning in higher education – fostering the third mission of universities and civic engagement of students (SLIHE)”.Projekt provode Matej Bel University (Slovačka), Universitatea Babes Bolyai (Rumunjska), Univerzita Palackeho v Olomouci (Češka Republika), Sveučilište u Rijeci, Filozofski Fakultet u Rijeci (Hrvatska), Universitaet Fuer Weiterbildung Krems (Austrija), Katholische Universitat Eichstatt – Ingolstadt (Njemačka), uz partnere Center for the Development of Learning Service in Latin America (Argentina), međunarodno udruženje i neprofitnu organizaciju „Open Interactive School“ (Bosna i Hercegovina) te je financiran od strane Europske unije kroz program Erasmus+ pod brojem: 2017-1-SK01-KA203-035352.
engleski
Service-learning in Higher Education: Manual for Teachers
nije evidentirano
community-engaged teaching ; service-learning ; service-learning in higher education ; planning and delivering service-learning course in HEIs ;
nije evidentirano
Podaci o izdanju
2021.
nije evidentirano
objavljeno
978-953-361-008-5