Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

“Kroz ovaj kolegij širi se mreža dobrih vibri na jedan suptilan način, kroz znanje i djelovanje”: transformativni potencijal modela učenja zalaganjem u zajednici u visokoškolskoj nastavi (CROSBI ID 72356)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Ćulum Ilić, Bojana “Kroz ovaj kolegij širi se mreža dobrih vibri na jedan suptilan način, kroz znanje i djelovanje”: transformativni potencijal modela učenja zalaganjem u zajednici u visokoškolskoj nastavi // U mreži paradigmi: pogled prema horizontu istraživanja u odgoju i obrazovanju / Kovač, Vesna ; Rončević, Nena ; Gregorović Belaić, Zlatka (ur.). Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2021. str. 65-93

Podaci o odgovornosti

Ćulum Ilić, Bojana

hrvatski

“Kroz ovaj kolegij širi se mreža dobrih vibri na jedan suptilan način, kroz znanje i djelovanje”: transformativni potencijal modela učenja zalaganjem u zajednici u visokoškolskoj nastavi

Usidren u kvalitativnom pristupu, a informiran konstruktivističkom teorijskom perspektivom, ovaj rad adresira istraživačko pitanje povezano s transformativnim potencijalom i biografskim utjecajem modela učenja zalaganjem u zajednici za dvanaest studenata polaznika kolegija Rod, seksualnost, identiteti – od opresije do ravnopravnosti, kojima je sudjelovanje na ovom kolegiju bilo prvo takvo iskustvo u njihovim obrazovnim putanjama. Iz perspektive doprinosa ovako proživljenog visokoškolskog nastavnog iskustva promjenama studentskih biografija, radom se obrazlaže razvoj narativa osnaživanja i promjene kojima studenti svjedoče. Glavne identificirane dimenzije doživljene promjene studenata klasificirane su kroz nova znanja odnosno kompetencije, obrazovne i profesionalne putanje, namjere daljnjeg (civilnog) angažmana i osobni razvoj. Naslanjajući se na Turnerov koncept “liminalnosti” (1969), Bourdieuov teorijski koncept “habitusa” (1977, 1984) te Mezirowu teoriju transformativnog učenja (1981), sudjelovanje studenata u kolegiju uz potpunu integraciju modela učenja zalaganjem u zajednici tumači se u ovom radu kao liminalni fenomen inače tradicionalnog (visokoškolskog) nastavnog polja, koji je doveo do modifikacije habitusa studenata, a pritom ukazuje na njihovo osnaživanje i sklonost daljnjem društveno odgovornom i aktivnom djelovanju u zajednici.

učenje zalaganjem u zajednici, transformativni potencijal modela učenja zalaganjem u zajednici, transformacijsko učenje, liminalno iskustvo, modifikacija habitusa

nije evidentirano

engleski

“Through this course, the network of good vibes expands in a subtle way, through knowledge and action”: the transformative potential of the community-engaged learning model in higher education

nije evidentirano

community-engaged learning, transformative potential of community-engaged learning models, transformational learning, liminal experience, habitus modification

nije evidentirano

Podaci o prilogu

65-93.

objavljeno

Podaci o knjizi

U mreži paradigmi: pogled prema horizontu istraživanja u odgoju i obrazovanju

Kovač, Vesna ; Rončević, Nena ; Gregorović Belaić, Zlatka

Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci

2021.

978-953-361-081-4

Povezanost rada

Pedagogija