Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Učeničko razumijevanje vektora (CROSBI ID 714768)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija

Sušac, Ana ; Klemenčić, Damjan Učeničko razumijevanje vektora // XIII. HRVATSKI SIMPOZIJ O NASTAVI FIZIKE, Suvremeni kurikul i nastava fizike. 2017. str. 14-14

Podaci o odgovornosti

Sušac, Ana ; Klemenčić, Damjan

hrvatski

Učeničko razumijevanje vektora

Razumijevanje vektora vrlo je važno u nastavi fizike budući da su mnoge fizikalne veličine vektorske. Istraživanja u svijetu pokazala su studentske i učeničke poteškoće u određivanju smjera i veličine vektora, rastavljanju vektora na komponente, grafičkom prikazu vektora, zbrajanju i oduzimanju vektora te skalarnom i vektorskom umnošku. U izlaganju će se prikazati rezultati testiranja hrvatskih učenika, diskutirati uočene poteškoće te sugerirati mogući pristupi u razvoju razumijevanja osnovnih vektorskih koncepata kod učenika.

vektori ; učeničke poteškoće ; konceptualno razumijevanje

nije evidentirano

engleski

Student understanding of vectors

nije evidentirano

vectors ; student difficulties ; conceptual understanding

nije evidentirano

Podaci o prilogu

14-14.

2017.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Podaci o skupu

13. hrvatski simpozij o nastavi fizike, Suvremeni kurikul i nastava fizike

predavanje

19.04.2017-21.04.2017

Zadar, Hrvatska

Povezanost rada

Fizika