Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Edukativne računalne igre u nastavi hrvatskoga jezika (CROSBI ID 305662)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Aladrović Slovaček, Katarina ; Tomić, Iva Edukativne računalne igre u nastavi hrvatskoga jezika // Odgojno-obrazovne teme, 4 (2021), 2; 5-25

Podaci o odgovornosti

Aladrović Slovaček, Katarina ; Tomić, Iva

hrvatski

Edukativne računalne igre u nastavi hrvatskoga jezika

Igra je čovjeku urođena, ugodna i slobodna aktivnost, te je stoga jedna od metoda i strategija suvremenoga nastavnog procesa. Igra čini nastavu zanimljivijom, motivira učenike, povećava njihovu pažnju i koncentraciju te lakše i brže usvajanje obrazovnoga sadržaja, osobito apstraktnoga sadržaja kao što je jezik. Iako već ranije započeto, pandemijsko je vrijeme doprinijelo sve većoj uporabi računala i računalnih igara u nastavi. Upravo zato željeli smo istražiti povećava li uspjeh u učenju jezičnih sadržaja uporaba motivacijske računalne igre te ispitati stavove učenika i učitelja o igri u nastavi te o uporabi edukativnih računalnih igara (N = 47). Kako smo i očekivali, dobiveni su rezultati pokazali kako učenici imaju pozitivan stav o igri u nastavi te o računalnoj igri, ali da se u nastavi Hrvatskoga jezika igraju tek ponekad iako se u igri osjećaju uzbuđeno, dobro i ugodno te tako lakše uče. Ipak, provedba motivacijske igre nije pokazala značajan uspjeh u jezičnome znanju učenika.

didaktička igra, Hrvatski jezik, računalna igra, učenje

nije evidentirano

engleski

EDUCATIONAL COMPUTER GAMES IN CROATIAN LANGUAGE TEACHING

nije evidentirano

computer game, Croatian, educational game ; learning

nije evidentirano

Podaci o izdanju

4 (2)

2021.

5-25

objavljeno

2623-7911

2623-873X

Povezanost rada

nije evidentirano

Poveznice