Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

UTJECAJ KINEZIOLOŠKE AKTIVNOSTI NA UČENJE MATEMATIKE (CROSBI ID 447692)

Ocjenski rad | diplomski rad

Andabaka, Nikolina UTJECAJ KINEZIOLOŠKE AKTIVNOSTI NA UČENJE MATEMATIKE / Hraste, Mladen (mentor); Split, Filozofski fakultet u Splitu, . 2014

Podaci o odgovornosti

Andabaka, Nikolina

Hraste, Mladen

hrvatski

UTJECAJ KINEZIOLOŠKE AKTIVNOSTI NA UČENJE MATEMATIKE

Cilj ovog istraživanja je utvrditi i objasniti utjecaj integrirane nastave matematike i tjelesne i zdravstvene kulture na usvajanje znanja iz matematike kod učenika i učenica 4. razreda osnovne škole. Uzorak ispitanika je činila eksperimentalna i kontrolna grupa ispitanika koja se sastojala od učenika i učenica 4. razreda osnovne škole. Uzorak varijabli je činila baterija testova iz geometrije. Test iz geometrije se proveo u dvije vremenske točke. Test inicijalnog mjerenja provjeravao je znanja koja su učenici usvojili u prethodnom obrazovnom periodu, a proveden je prije samog početka istraživanja. Test finalnog znanja se sastojao od ispitnih pitanja iz nastavne teme pravokutnik, kvadrat i njihovi opsezi, a proveden je neposredno nakon završetka istraživanja. Eksperimentalna grupa ispitanika usvajala je predviđena matematička znanja isključivo preko kinezioloških operatora. Kontrolna grupa ispitanika znanja iz matematike usvajala je na klasičnoj nastavi matematike. Eksperiment je napravljen od 4 nastavna sata matematike preko kinezioloških operatora. Iz dobivenih rezultata je dokazano da je skupina ispitanika koja je znanja iz matematike usvajala integracijom matematike i tjelesne i zdravstvene kulture statistički značajno uspješnija od skupine ispitanika koja je matematička znanja usvajala na klasičan način.

integracija, matematika, tjelesna i zdravstvena kultura

nije evidentirano

engleski

INFLUENCE OF KINESIOLOGICAL ACTIVITY ON LEARNING MATHEMATICS

nije evidentirano

integration, mathematics, physical and health education

nije evidentirano

Podaci o izdanju

95

03.03.2014.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Splitu

Split

Povezanost rada

Kineziologija, Matematika