UTJECAJ KINEZIOLOŠKE AKTIVNOSTI NA UČENJE MATEMATIKE (CROSBI ID 447692)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Andabaka, Nikolina
Hraste, Mladen
hrvatski
UTJECAJ KINEZIOLOŠKE AKTIVNOSTI NA UČENJE MATEMATIKE
Cilj ovog istraživanja je utvrditi i objasniti utjecaj integrirane nastave matematike i tjelesne i zdravstvene kulture na usvajanje znanja iz matematike kod učenika i učenica 4. razreda osnovne škole. Uzorak ispitanika je činila eksperimentalna i kontrolna grupa ispitanika koja se sastojala od učenika i učenica 4. razreda osnovne škole. Uzorak varijabli je činila baterija testova iz geometrije. Test iz geometrije se proveo u dvije vremenske točke. Test inicijalnog mjerenja provjeravao je znanja koja su učenici usvojili u prethodnom obrazovnom periodu, a proveden je prije samog početka istraživanja. Test finalnog znanja se sastojao od ispitnih pitanja iz nastavne teme pravokutnik, kvadrat i njihovi opsezi, a proveden je neposredno nakon završetka istraživanja. Eksperimentalna grupa ispitanika usvajala je predviđena matematička znanja isključivo preko kinezioloških operatora. Kontrolna grupa ispitanika znanja iz matematike usvajala je na klasičnoj nastavi matematike. Eksperiment je napravljen od 4 nastavna sata matematike preko kinezioloških operatora. Iz dobivenih rezultata je dokazano da je skupina ispitanika koja je znanja iz matematike usvajala integracijom matematike i tjelesne i zdravstvene kulture statistički značajno uspješnija od skupine ispitanika koja je matematička znanja usvajala na klasičan način.
integracija, matematika, tjelesna i zdravstvena kultura
nije evidentirano
engleski
INFLUENCE OF KINESIOLOGICAL ACTIVITY ON LEARNING MATHEMATICS
nije evidentirano
integration, mathematics, physical and health education
nije evidentirano
Podaci o izdanju
95
03.03.2014.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Splitu
Split