Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Socijalno i emocionalno učenje - prema novim kurikulima obrazovanja učitelja (CROSBI ID 714750)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Ljubetić, Maja ; Reić Ercegovac, Ina ; Maglica, Toni Socijalno i emocionalno učenje - prema novim kurikulima obrazovanja učitelja // Zbornik radova (Dani osnovne škole Splitsko-dalmatinske županije) / Dobrota, Snježana ; Tomaš, Suzana ; Restović, Ivana et al. (ur.). 2021. str. 25-36

Podaci o odgovornosti

Ljubetić, Maja ; Reić Ercegovac, Ina ; Maglica, Toni

hrvatski

Socijalno i emocionalno učenje - prema novim kurikulima obrazovanja učitelja

Obimna i recentna znanstvena literatura posljednjeg desetljeća intenzivno se bavi proučavanjem dobrobiti socijalno-emocionalnog učenja (SEU) za djecu/učenike i učitelje te odgojno-obrazovni sustav i društvo u cijelosti. Izravne dobrobiti odose se ne samo na povećani akademski uspjeh djece/učenika, već i na njihov osobni razvoj, samopouzdanje, vještinu građenja odnosa, timski rad i aktivno građanstvo te smanjivanje destruktivnih i autodestruktivnih ponašanja. Istodobno, pozitivni učinci SEU zamjetni su i kod odgojitelja/učitelja jer umanjuju osjećaj profesionalnog sagorijevanja. Iako obrazovna politika i zakonska regulativa u Republici Hrvatskoj omogućuje i potiče provedbu programa SEU s ciljem stjecanja i osnaživanja socio-emocionalnih kompetencija (SEK) učenika, ipak čini se, kako su programi SEU nedostatno zastupljeni u odgojno-obrazovnom procesu. Sporadične intervencije iz područja SEU u nastavni proces smatraju se nedostatnima za njegovo unaprjeđivanje, ali i željene ishode kod djece/učenika. Rješenje se vidi u obogaćivanju kurikuluma obrazovanja odgojitelja/učitelja/stručnih suradnika koji bi omogućili stjecanje SEK tijekom njihova formalnoga obrazovanja te ih senzibilizirali za primjenu SEU u budućoj pedagoškoj praksi.

kompetencije, kurikuli, socijalno i emocionalno učenje, učitelji

nije evidentirano

engleski

Social and emotional learning - according to new teacher education curricula

nije evidentirano

competencies, curricula, social and emotional learning, teachers

nije evidentirano

Podaci o prilogu

25-36.

2021.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Zbornik radova Međunarodna znanstvena konferencija 12.dani osnovnih škola Krug od znanosti do učionice

Dobrota, Snježana ; Tomaš, Suzana ; Restović, Ivana ; Maleš, Lada ; Bulić, Mila ; Jakupčević, Eva ; Blažević, Ines

Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu

1847-6899

Podaci o skupu

Međunarodna znanstvena konferencija 12. Dani osnovnih škola Krug od znanosti do učionice

pozvano predavanje

27.05.2021-28.05.2021

Split, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija