Efikasnost kombiniranog modela nastave na usvajanje znanja iz matematike (CROSBI ID 447686)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Borović, Sandra
Hraste, Mladen
hrvatski
Efikasnost kombiniranog modela nastave na usvajanje znanja iz matematike
Cilj ovog istraživanja je utvrditi i objasniti utjecaj kombiniranog modela nastave na usvajanje znanja iz matematike. Uzorak varijabli činila je baterija testova iz geometrije. Test inicijalnog mjerenja iz geometrije se sastojao iz prethodno usvojenih znanja iz prethodnog obrazovnog perioda. Finalno mjerenje je održano dan nakon završetka eksperimenta. Test finalnog znanja se sastojao od ispitnih pitanja iz nastavne teme pravokutnik, kvadrat i njihovi opsezi. U istraživanju su sudjelovale dvije grupe ispitanika. Kontrolna grupa ispitanika je znanja iz matematike usvajala na klasičan način, a eksperimentalna grupa ispitanika je matematička znanja usvajala podjednakim udjelom nastave matematike putem kinezioloških operatora i nastave klasične matematike. Na temelju univarijantne analize varijance dobiveni rezultati ukazuju na veću efikasnost integrirane nastave tjelesne i zdravstvene kulture i matematike od poučavanja matematike prema smjernicama kurikuluma.
integrirana nastava, brain gym, matematika, tjelesna i zdravstvena kultura
nije evidentirano
engleski
The efficiency of the combined model of teaching on the acquisition of knowledge in mathematics
nije evidentirano
combined teaching model, brain gym, mathematics, physical and health education
nije evidentirano
Podaci o izdanju
74
10.10.2014.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Splitu
Split