Stavovi učenika o različitim načinima podučavanja matematike (CROSBI ID 714748)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Hraste, Mladen ; Mršić Zdilar, Ana ; Barbir Ljubica
hrvatski
Stavovi učenika o različitim načinima podučavanja matematike
Stavovi su, kao psihološka kategorija, često predmet društvenih istraživanja. Veoma je važno analizirati te uvažavati stavove učenika jer se time povećava motiviranost za bavljenje određenom aktivnošću, a stvaraju se i bitni preduvjeti za planiranje, programiranje i kontrolu nastavnog procesa. Cilj je ovog istraživanja bio utvrditi i objasniti stavove učenika 4. razreda osnovne škole o podučavanju matematike na tradicionalni način te, s druge strane, o podučavanju matematike putem kinezioloških operatora. U skladu s ciljem istraživanja, 43 učenika četvrtih razreda ispunilo je novosastavljeni upitnik koji je osmišljen za navedeno istraživanje. Pouzdanost upitnika utvrđena je metodom test-retesta. Rezultati ukazuju da su učenici veoma zadovoljni s oba načina podučavanja matematike. Tradicionalni način podučavanja matematike, predavački usmjereno, trebao bi biti dopunjen suvremenim strategijama podučavanja.
integrirana nastava, suvremeno podučavanje, tradicionalno podučavanje
nije evidentirano
engleski
Students' attitudes about different ways of teaching mathematics
nije evidentirano
integrated teaching, modern teaching, traditional teaching
nije evidentirano
Podaci o prilogu
143-148.
2021.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
12. dani osnovnih škola, krug od znanosti do učionice
Dobrota, Snježana ; Tomaš, Suzana ; Restović, Ivana ; Maleš, Lada ; Bulić, Mila ; Jakupčević, Eva ; Blažević, Ines
Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu
1847-6899
Podaci o skupu
Međunarodna znanstvena konferencija 12. Dani osnovnih škola Krug od znanosti do učionice
predavanje
27.05.2021-28.05.2021
Split, Hrvatska