Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Stavovi učenika o različitim načinima podučavanja matematike (CROSBI ID 714748)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Hraste, Mladen ; Mršić Zdilar, Ana ; Barbir Ljubica Stavovi učenika o različitim načinima podučavanja matematike // Zbornik radova (Dani osnovne škole Splitsko-dalmatinske županije) / Dobrota, Snježana ; Tomaš, Suzana ; Restović, Ivana et al. (ur.). 2021. str. 143-148

Podaci o odgovornosti

Hraste, Mladen ; Mršić Zdilar, Ana ; Barbir Ljubica

hrvatski

Stavovi učenika o različitim načinima podučavanja matematike

Stavovi su, kao psihološka kategorija, često predmet društvenih istraživanja. Veoma je važno analizirati te uvažavati stavove učenika jer se time povećava motiviranost za bavljenje određenom aktivnošću, a stvaraju se i bitni preduvjeti za planiranje, programiranje i kontrolu nastavnog procesa. Cilj je ovog istraživanja bio utvrditi i objasniti stavove učenika 4. razreda osnovne škole o podučavanju matematike na tradicionalni način te, s druge strane, o podučavanju matematike putem kinezioloških operatora. U skladu s ciljem istraživanja, 43 učenika četvrtih razreda ispunilo je novosastavljeni upitnik koji je osmišljen za navedeno istraživanje. Pouzdanost upitnika utvrđena je metodom test-retesta. Rezultati ukazuju da su učenici veoma zadovoljni s oba načina podučavanja matematike. Tradicionalni način podučavanja matematike, predavački usmjereno, trebao bi biti dopunjen suvremenim strategijama podučavanja.

integrirana nastava, suvremeno podučavanje, tradicionalno podučavanje

nije evidentirano

engleski

Students' attitudes about different ways of teaching mathematics

nije evidentirano

integrated teaching, modern teaching, traditional teaching

nije evidentirano

Podaci o prilogu

143-148.

2021.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

12. dani osnovnih škola, krug od znanosti do učionice

Dobrota, Snježana ; Tomaš, Suzana ; Restović, Ivana ; Maleš, Lada ; Bulić, Mila ; Jakupčević, Eva ; Blažević, Ines

Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu

1847-6899

Podaci o skupu

Međunarodna znanstvena konferencija 12. Dani osnovnih škola Krug od znanosti do učionice

predavanje

27.05.2021-28.05.2021

Split, Hrvatska

Povezanost rada

Kineziologija, Matematika