Nastavnička i studentska procjena u procesu definiranja i (pre)vrednovanja ishoda i sadržaja kolegija Analiza engleskih tekstova (CROSBI ID 305552)
Prilog u časopisu | stručni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Bašić, Ivana ; Zubak Pivarski, Marina
hrvatski
Nastavnička i studentska procjena u procesu definiranja i (pre)vrednovanja ishoda i sadržaja kolegija Analiza engleskih tekstova
U radu se na temelju primjera iz prakse, konkretno kolegija Analiza engleskih tekstova u preddiplomskom studiju anglistike na Filozofskom fakultetu u Zagrebu, promišljaju načini kreiranja i (pre)vrednovanja ishoda i sadržaja kolegija u skladu sa zahtjevima suvremenih strateških ciljeva visokoga obrazovanja i suvremenih pristupa poučavanju. U prvom se dijelu rada potanko analizira nastavnička perspektiva u procesu definiranja ishoda navedenoga kolegija, njegove strukture, sadržaja i metoda poučavanja, nakon čega se predstavljaju rezultati ankete provedene među studentima koji su odslušali i položili kolegij s ciljem da nastavnici dobiju povratnu informaciju o studentskoj percepciji ostvarenja ishoda kolegija, primjerenosti sadržaja i metoda poučavanja te korisnosti kolegija za studij u cjelini i za buduće potrebe rada u struci. Zaključuje se da nastavnici u promišljanju ishoda vlastitih kolegija trebaju voditi računa da ti ishodi doprinose ishodima studijskoga programa u cjelini, da budu korisni studentima za budući rad u profesijama za koje se obrazuju i budu usklađeni sa strateškim dokumentima kojima se uređuje visoko obrazovanje na razini Republike Hrvatske i Europske unije. Osim toga, u proces kreiranja i vrednovanja kolegija treba aktivno uključiti studente jer njihova procjena služi kao korektiv nastavnicima i istovremeno pomaže samim studentima da osvijeste ciljeve svojega obrazovanja i kompetencije potrebne za budući rad u profesijama za koje se obrazuju.
kompetencijski pristup visokom obrazovanju ; nastavnička i studentska procjena u (pre)vrednovanju kolegija, generičke i specifične kompetencije u preddiplomskom studiju anglistike
nije evidentirano
engleski
Teacher and student perspectives in designing and (re-)evaluating the outcomes and content of the course Analysis of English Texts
nije evidentirano
competence approach to higher education ; teacher and student perspective in (re-) evaluating courses, generic and specific competences in the English undergraduate program
nije evidentirano
Podaci o izdanju
50 (2)
2021.
279-301
objavljeno
0351-0840
2459-671X
10.22210/strjez/50-2/6