Utjecaj kombinirane nastave na trajnost znanja iz geometrije (CROSBI ID 714560)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Hraste, Mladen ; Rajčić, Ana ; Andabaka, Nikolina
hrvatski
Utjecaj kombinirane nastave na trajnost znanja iz geometrije
Istraživanje je pokazalo da su dugoročni učinci kombinirane nastave tjelesne i zdravstvene kulture i matematike jednako dobri kao i podučavanje matematike prema smjernicama kurikula
tjelesna i zdravstvena kultura, matematika, trajnost znanja
nije evidentirano
engleski
The influence of combined teaching on the permanence of knowledge in geometry
nije evidentirano
physical and health culture, mathematics, permanence of knowledge
nije evidentirano
Podaci o prilogu
128-133.
2018.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Primjeri dobre prakse u područjima edukacije, sporta, sportske rekreacije i kineziterapije
Podaci o skupu
27. Ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske
predavanje
27.06.2018-30.06.2018
Poreč, Hrvatska