Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Utjecaj kombinirane nastave na trajnost znanja iz geometrije (CROSBI ID 714560)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Hraste, Mladen ; Rajčić, Ana ; Andabaka, Nikolina Utjecaj kombinirane nastave na trajnost znanja iz geometrije // Primjeri dobre prakse u područjima edukacije, sporta, sportske rekreacije i kineziterapije. 2018. str. 128-133

Podaci o odgovornosti

Hraste, Mladen ; Rajčić, Ana ; Andabaka, Nikolina

hrvatski

Utjecaj kombinirane nastave na trajnost znanja iz geometrije

Istraživanje je pokazalo da su dugoročni učinci kombinirane nastave tjelesne i zdravstvene kulture i matematike jednako dobri kao i podučavanje matematike prema smjernicama kurikula

tjelesna i zdravstvena kultura, matematika, trajnost znanja

nije evidentirano

engleski

The influence of combined teaching on the permanence of knowledge in geometry

nije evidentirano

physical and health culture, mathematics, permanence of knowledge

nije evidentirano

Podaci o prilogu

128-133.

2018.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Primjeri dobre prakse u područjima edukacije, sporta, sportske rekreacije i kineziterapije

Podaci o skupu

27. Ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske

predavanje

27.06.2018-30.06.2018

Poreč, Hrvatska

Povezanost rada

Kineziologija, Matematika