Usmjerenost na dijete u kurikulumima ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja (CROSBI ID 714494)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Višnjić-Jevtić, Adrijana ; Bogatić, Katarina
hrvatski
Usmjerenost na dijete u kurikulumima ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja
Za potrebe projekta Interpreting child-centredness to support quality and diversity in early childhood education and care uspoređeni su kurikulumi ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja šest europskih zemalja (Engleske, Irske, Italije, Danske, Španjolske i Hrvatske) kako bi se utvrdilo postoje li u njima elementi usmjerenosti na dijete. Razmatrani elementi (jedinstvenost djeteta, učenje kroz igru, poštovanje djetetovih potreba, interesa i sposobnosti, individualne strategije učenja, participacija djeteta) sastavni su dio odgojno-obrazovnih politika svih razmatranih zemalja. Unatoč tome, moguće je da u samoj odgojno-obrazovnoj praksi postoje odstupanja od ovoga pristupa. Razlozi mogu biti razlike u razumijevanju pristupa usmjerenog na dijete, odgojiteljeve implicitne teorije o djetetu i njegovim potrebama ili kontekstualne zapreke. Temeljem analize sadržaja dokumenata moguće je propitivati jesu li dokumenti bili temelj za razvoj prakse ili su stvarani na temelju primjera dobre prakse.
kurikulum ranog i predškolskog odgoja, odgojno-obrazovne politike, odgojno-obrazovna praksa, usmjerenost na dijete
nije evidentirano
engleski
Child-centredness in ECEC curricula of some European countries - practice following policy or vice versa?
nije evidentirano
ECEC curriculum, educational policy, educational practice, child-centredness
nije evidentirano
Podaci o prilogu
115-115.
2018.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Treći kongres pedagoga s međunarodnih sudjelovanjem "Pedagogija u vremenu promjene" - Knjiga sažetaka
Slunjski, Edita
Zagreb: Element
Podaci o skupu
3. kongres pedagoga s međunarodnim sudjelovanjem: Pedagogija u vremenu promjene
predavanje
13.09.2018-14.09.2018
Zagreb, Hrvatska