Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Usmjerenost na dijete u kurikulumima ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja (CROSBI ID 714494)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Višnjić-Jevtić, Adrijana ; Bogatić, Katarina Usmjerenost na dijete u kurikulumima ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja // Treći kongres pedagoga s međunarodnih sudjelovanjem "Pedagogija u vremenu promjene" - Knjiga sažetaka / Slunjski, Edita (ur.). Zagreb: Element, 2018. str. 115-115

Podaci o odgovornosti

Višnjić-Jevtić, Adrijana ; Bogatić, Katarina

hrvatski

Usmjerenost na dijete u kurikulumima ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja

Za potrebe projekta Interpreting child-centredness to support quality and diversity in early childhood education and care uspoređeni su kurikulumi ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja šest europskih zemalja (Engleske, Irske, Italije, Danske, Španjolske i Hrvatske) kako bi se utvrdilo postoje li u njima elementi usmjerenosti na dijete. Razmatrani elementi (jedinstvenost djeteta, učenje kroz igru, poštovanje djetetovih potreba, interesa i sposobnosti, individualne strategije učenja, participacija djeteta) sastavni su dio odgojno-obrazovnih politika svih razmatranih zemalja. Unatoč tome, moguće je da u samoj odgojno-obrazovnoj praksi postoje odstupanja od ovoga pristupa. Razlozi mogu biti razlike u razumijevanju pristupa usmjerenog na dijete, odgojiteljeve implicitne teorije o djetetu i njegovim potrebama ili kontekstualne zapreke. Temeljem analize sadržaja dokumenata moguće je propitivati jesu li dokumenti bili temelj za razvoj prakse ili su stvarani na temelju primjera dobre prakse.

kurikulum ranog i predškolskog odgoja, odgojno-obrazovne politike, odgojno-obrazovna praksa, usmjerenost na dijete

nije evidentirano

engleski

Child-centredness in ECEC curricula of some European countries - practice following policy or vice versa?

nije evidentirano

ECEC curriculum, educational policy, educational practice, child-centredness

nije evidentirano

Podaci o prilogu

115-115.

2018.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Treći kongres pedagoga s međunarodnih sudjelovanjem "Pedagogija u vremenu promjene" - Knjiga sažetaka

Slunjski, Edita

Zagreb: Element

Podaci o skupu

3. kongres pedagoga s međunarodnim sudjelovanjem: Pedagogija u vremenu promjene

predavanje

13.09.2018-14.09.2018

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija