Upotreba različitih oblika komunikacije u svrhu ostvarenja cilja crowdfunding projekta (CROSBI ID 447553)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Novak, Martin
First Komen, Ivana
hrvatski
Upotreba različitih oblika komunikacije u svrhu ostvarenja cilja crowdfunding projekta
Marketinške aktivnosti danas značajno se razlikuju u odnosu na marketinške aktivnosti u prošlosti, a za navedeno je zaslužna suvremena ekonomija koja ne poznaje granice te u kojoj se poslovanje odvija na globalnoj razini uz primjenu informacijske tehnologije. Razvojem informacijskih i komunikacijskih tehnologija, postepeno su razvijani i alternativni oblici financiranja novonastalih poduzetničkih ideja. Alternativni oblik financiranja je i crowdfunding, oblik financiranja u kojem se najčešće od velikog broja potencijalnih podupiratelja ideje traže financijska sredstva u obliku donacija kako bi ideja zaživjela. Sve većim razvojem novih komunikacijskih kanala te sve većom tendencijom novih komunikacijskih kanala za dominacijom nad tradicionalnim kanalima, mogućnosti izbora postale su značajno veće, no u isto je vrijeme odabir ispravne kombinacije istih postao značajno teži. Provedenim istraživanjem dokazano je kako na razinu ostvarenosti crowdfunding projekta utječe prisutnost video prezentacije, financijska podrška obitelji u obliku donacija prije pokretanja projekta, odabir relevantnih tema ažuriranja te učestalost upotrebe digitalnih i plaćenih digitalnih komunikacijskih kanala te učestalost upotrebe društvenih mreža
integrirana marketinška komunikacija ; crowdfunding ; komunikacijski kanali
nije evidentirano
engleski
Application of Various Forms of Communication for the Purpose of Achieving the Goal of a Crowdfunding Project
nije evidentirano
integrated marketing communication ; crowdfunding ; communication channels
nije evidentirano
Podaci o izdanju
56
30.09.2021.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka