Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Upotreba različitih oblika komunikacije u svrhu ostvarenja cilja crowdfunding projekta (CROSBI ID 447553)

Ocjenski rad | diplomski rad

Novak, Martin Upotreba različitih oblika komunikacije u svrhu ostvarenja cilja crowdfunding projekta / First Komen, Ivana (mentor); Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2021

Podaci o odgovornosti

Novak, Martin

First Komen, Ivana

hrvatski

Upotreba različitih oblika komunikacije u svrhu ostvarenja cilja crowdfunding projekta

Marketinške aktivnosti danas značajno se razlikuju u odnosu na marketinške aktivnosti u prošlosti, a za navedeno je zaslužna suvremena ekonomija koja ne poznaje granice te u kojoj se poslovanje odvija na globalnoj razini uz primjenu informacijske tehnologije. Razvojem informacijskih i komunikacijskih tehnologija, postepeno su razvijani i alternativni oblici financiranja novonastalih poduzetničkih ideja. Alternativni oblik financiranja je i crowdfunding, oblik financiranja u kojem se najčešće od velikog broja potencijalnih podupiratelja ideje traže financijska sredstva u obliku donacija kako bi ideja zaživjela. Sve većim razvojem novih komunikacijskih kanala te sve većom tendencijom novih komunikacijskih kanala za dominacijom nad tradicionalnim kanalima, mogućnosti izbora postale su značajno veće, no u isto je vrijeme odabir ispravne kombinacije istih postao značajno teži. Provedenim istraživanjem dokazano je kako na razinu ostvarenosti crowdfunding projekta utječe prisutnost video prezentacije, financijska podrška obitelji u obliku donacija prije pokretanja projekta, odabir relevantnih tema ažuriranja te učestalost upotrebe digitalnih i plaćenih digitalnih komunikacijskih kanala te učestalost upotrebe društvenih mreža

integrirana marketinška komunikacija ; crowdfunding ; komunikacijski kanali

nije evidentirano

engleski

Application of Various Forms of Communication for the Purpose of Achieving the Goal of a Crowdfunding Project

nije evidentirano

integrated marketing communication ; crowdfunding ; communication channels

nije evidentirano

Podaci o izdanju

56

30.09.2021.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija

Poveznice