Zastupljenost nastavnih zadaća i ishoda učenja u pripremanju nastavnoga sata hrvatskoga jezika (CROSBI ID 714467)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Bjedov, Vesna ; Mikić Čolić, Ana
hrvatski
Zastupljenost nastavnih zadaća i ishoda učenja u pripremanju nastavnoga sata hrvatskoga jezika
Neizostavan dio pripremanja nastavnoga sata hrvatskoga jezika, koji ujedno čini i prvi korak u tom procesu, jest planiranje i osmišljavanje nastavnih zadaća: naobrazbenih, jezičnokomunikacijskih, psihofunkcijskih i jezičnoodgovojnih. Riječ je o temeljima u oblikovanju nastavnoga sata hrvatskoga jezika koji se pismeno definiraju u nastavnikovim pripravama. Međutim, ciljevi se poučavanja u novije vrijeme sve više iskazuju ishodima učenja kojima se izražava što bi učenik trebao znati, odnosno razumjeti i / ili biti u stanju pokazati nakon završetka procesa učenja. Stečene se osposobljenosti klasificiraju prema područjima ličnosti, stoga se govori o kognitivnim ishodima (znanje, sposobnosti), psihomotoričkim (motoričke vještine) i afektivnim ishodima (vrijednosti, stavovi i procjenjivanje). U ovome se radu analizira zastupljenost nastavnih zadaća, odnosno ishoda učenja na prikupljenoj građi koju čine nastavnikove napisane priprave. Rezultati su pokazali da su u polovici analiziranoga istraživačkog korpusa zastupljene nastavne zadaće, a u polovici ishodi učenja.
nastavne zadaće, ishodi učenja, nastavni sat hrvatskoga jezika
nije evidentirano
engleski
Presence of the Teaching Aims and Learning Outcomes in the Croatian Language Lesson Plans
nije evidentirano
Croatian language teaching, written lesson plans, teaching tasks, learning outcomes
nije evidentirano
Podaci o prilogu
661-689.
2019.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
XIV. MEĐUNARODNI KROATISTIČKI ZNANSTVENI SKUP
Blažetin, Stjepan
Pečuh: Znanstveni zavod Hrvata u Mađarskoj
978-963-89731-5-3
Podaci o skupu
Nepoznat skup
predavanje
29.02.1904-29.02.2096