Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Zastupljenost nastavnih zadaća i ishoda učenja u pripremanju nastavnoga sata hrvatskoga jezika (CROSBI ID 714467)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Bjedov, Vesna ; Mikić Čolić, Ana Zastupljenost nastavnih zadaća i ishoda učenja u pripremanju nastavnoga sata hrvatskoga jezika // XIV. MEĐUNARODNI KROATISTIČKI ZNANSTVENI SKUP / Blažetin, Stjepan (ur.). Pečuh: Znanstveni zavod Hrvata u Mađarskoj, 2019. str. 661-689

Podaci o odgovornosti

Bjedov, Vesna ; Mikić Čolić, Ana

hrvatski

Zastupljenost nastavnih zadaća i ishoda učenja u pripremanju nastavnoga sata hrvatskoga jezika

Neizostavan dio pripremanja nastavnoga sata hrvatskoga jezika, koji ujedno čini i prvi korak u tom procesu, jest planiranje i osmišljavanje nastavnih zadaća: naobrazbenih, jezičnokomunikacijskih, psihofunkcijskih i jezičnoodgovojnih. Riječ je o temeljima u oblikovanju nastavnoga sata hrvatskoga jezika koji se pismeno definiraju u nastavnikovim pripravama. Međutim, ciljevi se poučavanja u novije vrijeme sve više iskazuju ishodima učenja kojima se izražava što bi učenik trebao znati, odnosno razumjeti i / ili biti u stanju pokazati nakon završetka procesa učenja. Stečene se osposobljenosti klasificiraju prema područjima ličnosti, stoga se govori o kognitivnim ishodima (znanje, sposobnosti), psihomotoričkim (motoričke vještine) i afektivnim ishodima (vrijednosti, stavovi i procjenjivanje). U ovome se radu analizira zastupljenost nastavnih zadaća, odnosno ishoda učenja na prikupljenoj građi koju čine nastavnikove napisane priprave. Rezultati su pokazali da su u polovici analiziranoga istraživačkog korpusa zastupljene nastavne zadaće, a u polovici ishodi učenja.

nastavne zadaće, ishodi učenja, nastavni sat hrvatskoga jezika

nije evidentirano

engleski

Presence of the Teaching Aims and Learning Outcomes in the Croatian Language Lesson Plans

nije evidentirano

Croatian language teaching, written lesson plans, teaching tasks, learning outcomes

nije evidentirano

Podaci o prilogu

661-689.

2019.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

XIV. MEĐUNARODNI KROATISTIČKI ZNANSTVENI SKUP

Blažetin, Stjepan

Pečuh: Znanstveni zavod Hrvata u Mađarskoj

978-963-89731-5-3

Podaci o skupu

Nepoznat skup

predavanje

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Filologija