Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Učitelj sam i osjećam: uloga emocija učitelja u suvremenom obrazovanju (CROSBI ID 714462)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Burić, Irena Učitelj sam i osjećam: uloga emocija učitelja u suvremenom obrazovanju // XXI. Dani psihologije u Zadru: Knjiga sažetaka. 2018. str. 7-7

Podaci o odgovornosti

Burić, Irena

hrvatski

Učitelj sam i osjećam: uloga emocija učitelja u suvremenom obrazovanju

Iako su emocije prepoznate kao sržni i neizbježni dio poučavanja i profesionalnog života učitelja, sustavna istraživanja emocionalnih procesa kod učitelja sve do nedavno su bila relativno zanemarena u suvremenoj psihologiji obrazovanja. Novija istraživanja u području pokazuju da su emocije koje učitelji doživljavaju u vezi svoga posla, te strategije koje koriste kako bi ih regulirali, važne u određenju njihove subjektivne dobrobiti, radne motivacije, odnosa s učenicima i same kvalitete poučavanja. Štoviše, emocije i emocionalna regulacija učitelja utječu i na same učenike, odnosno na njihovo učenje, motivaciju i postignuće. Budući da je dosadašnje znanje o emocionalnim iskustvima učitelja te njihovim antecedentima i učincima na niz važnih ishoda još uvijek relativno skromno i fragmentirano, u ovom predavanju bit će iznesene najnovije znanstvene spoznaje o: 1) izvorima i pojavnosti emocija učitelja, 2) njihovim individualnim i kontekstualnim odrednicama, 3) strategijama reguliranja, 4) učincima emocija i emocionalne regulacije na učitelje i njihovu radnu motivaciju, stavove i profesionalnu dobrobit ; i 5) učincima emocija i emocionalne regulacije na kvalitetu poučavanja i ishode kod učenika. Na kraju predavanja, bit će ponuđene smjernice za buduća istraživanja u području kao i praktične implikacije za unaprjeđenje profesionalne dobrobiti učitelja.

učitelji, emocije, emocionalna regulacija

nije evidentirano

engleski

I'm a teacher and I feel: The role of teacher emotion in contemporary education

nije evidentirano

učitelji, emocije, emocionalna regulacija

nije evidentirano

Podaci o prilogu

7-7.

2018.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

XXI. Dani psihologije u Zadru: Knjiga sažetaka

Podaci o skupu

21. Dani psihologije u Zadru

ostalo

24.05.2018-26.05.2018

Zadar, Hrvatska

Povezanost rada

Psihologija