Kurikulum tjelesne i zdravstvene kulture u funkciji tjelesnog i psihičkog zdravlja učenika (CROSBI ID 305176)
Prilog u časopisu | stručni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Selak Bagarić, Ella ; Prijatelj, Krešimir ; Buljan Flander, Gordana
hrvatski
Kurikulum tjelesne i zdravstvene kulture u funkciji tjelesnog i psihičkog zdravlja učenika
Slobodno vrijeme djece i mladih sve se više odvija na sedentarni način. Posljedice manjka tjelesne aktivnosti su pojava pretilosti kao i niza drugih fizičkih bolesti, a također i psihičkih, poput nezadovoljstva svojim izgledom te narušene slike o sebi. Važno je djecu i mlade na razvojno primjeren i njima prilagođen način educirati o prednostima i pozitivnim ishodima tjelesne aktivnosti. Istraživanjima su dokazane brojne prednosti tjelesne aktivnosti, kako za fizičko, tako i za mentalno zdravlje ljudi. Obzirom na to da djeca i adolescenti dobar dio vremena provode u školi, osim obiteljske podrške, važan čimbenik u promicanju tjelesne aktivnosti i prevenciji fizičkih i mentalnih poremećaja predstavlja i odgojno obrazovna ustanova, a naročito osnovna škola, jer je jedina obavezna obrazovna ustanova u Republici Hrvatskoj.
mentalno zdravlje ; odgojno obrazovna ustanova ; prevencija ; tjelesna aktivnost ; tjelesno zdravlje
nije evidentirano
engleski
Curriculum of physical education in the function of physical and mental health of students
nije evidentirano
mental health ; educational institution ; prevention ; physical activity ; physical health
nije evidentirano