Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Dramaturgije glazbe – Indoš i hrvatski glazbenici devedesetih (CROSBI ID 714328)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Žugić Borić, Anamarija Dramaturgije glazbe – Indoš i hrvatski glazbenici devedesetih // 31. Krležini dani u Osijeku 2021. – Devedesete u hrvatskoj dramskoj književnosti i kazalištu, drugi dio / Petranović, Martina (ur.). Zagreb : Osijek: Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU), 2022. str. 324-341

Podaci o odgovornosti

Žugić Borić, Anamarija

hrvatski

Dramaturgije glazbe – Indoš i hrvatski glazbenici devedesetih

Kuća ekstremnoga muzičkog kazališta – Kugla Damira Bartola Indoša i Tanje Vrvilo svoju performativnu koncepciju poglavito gradi na manipulaciji zvučnim objektima / instalacijama / skulpturama – jednoj od šest kategorija pristupa izvedbenom markiranju, kako ih definira teoretičarka umjetnosti performansa Suzana Marjanić (2017). U daljnjoj obradi i interpretaciji toga, kako ga sam Indoš naziva, „duhovnoga recikliranoga smeća“ Kugla je 90-ih godina surađivala s trojicom hrvatskih glazbenika, aktivnih u nekoliko novovalnih, eksperimentalnih i impro sastava (Haustor, Cul-de- Sac itd.). Radi se o trubaču Igoru Pavlici, saksofonistu i klavijaturistu Damiru Prici (Capriju Kafki) i skladatelju, kantautoru i basistu Srđanu Sacheru. Prvi dio metodološke strategije ovog rada temelji se na elaboriranu prikupljanju etnografskih podataka u formi polustrukturiranog intervjua s navedenim glazbenicima, a drugi se dio oblikovao kao teorijski poduprta interpretacija navoda glazbenika te izvornoga arhivskog gradiva, kojoj je cilj rasvijetliti ulogu glazbe i zvučnih objekata kao dramaturških elemenata Kuglinih predstava.

Krležini dani u Osijeku ; hrvatska drama ; hrvatsko kazalište ; oblikovanje zvuka ; dramaturgija ; Damir Bartol Indoš ; Kuća ekstremnog muzičkog kazališta

nije evidentirano

engleski

Dramaturgies of music – Indoš and Croatian musicians of the nineties

nije evidentirano

Krleža's Days in Osijek ; Croatian drama ; Croatian theater ; sound design ; dramaturgy ; Damir Bartol Indoš ; House of Extreme Music Theater

nije evidentirano

Podaci o prilogu

324-341.

2022.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Petranović, Martina

Zagreb : Osijek: Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU)

Podaci o skupu

Nepoznat skup

predavanje

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Glazbena umjetnost, Kazališna umjetnost (scenske i medijske umjetnosti)