Dramaturgije glazbe – Indoš i hrvatski glazbenici devedesetih (CROSBI ID 714328)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Žugić Borić, Anamarija
hrvatski
Dramaturgije glazbe – Indoš i hrvatski glazbenici devedesetih
Kuća ekstremnoga muzičkog kazališta – Kugla Damira Bartola Indoša i Tanje Vrvilo svoju performativnu koncepciju poglavito gradi na manipulaciji zvučnim objektima / instalacijama / skulpturama – jednoj od šest kategorija pristupa izvedbenom markiranju, kako ih definira teoretičarka umjetnosti performansa Suzana Marjanić (2017). U daljnjoj obradi i interpretaciji toga, kako ga sam Indoš naziva, „duhovnoga recikliranoga smeća“ Kugla je 90-ih godina surađivala s trojicom hrvatskih glazbenika, aktivnih u nekoliko novovalnih, eksperimentalnih i impro sastava (Haustor, Cul-de- Sac itd.). Radi se o trubaču Igoru Pavlici, saksofonistu i klavijaturistu Damiru Prici (Capriju Kafki) i skladatelju, kantautoru i basistu Srđanu Sacheru. Prvi dio metodološke strategije ovog rada temelji se na elaboriranu prikupljanju etnografskih podataka u formi polustrukturiranog intervjua s navedenim glazbenicima, a drugi se dio oblikovao kao teorijski poduprta interpretacija navoda glazbenika te izvornoga arhivskog gradiva, kojoj je cilj rasvijetliti ulogu glazbe i zvučnih objekata kao dramaturških elemenata Kuglinih predstava.
Krležini dani u Osijeku ; hrvatska drama ; hrvatsko kazalište ; oblikovanje zvuka ; dramaturgija ; Damir Bartol Indoš ; Kuća ekstremnog muzičkog kazališta
nije evidentirano
engleski
Dramaturgies of music – Indoš and Croatian musicians of the nineties
nije evidentirano
Krleža's Days in Osijek ; Croatian drama ; Croatian theater ; sound design ; dramaturgy ; Damir Bartol Indoš ; House of Extreme Music Theater
nije evidentirano
Podaci o prilogu
324-341.
2022.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Petranović, Martina
Zagreb : Osijek: Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU)
Podaci o skupu
Nepoznat skup
predavanje
29.02.1904-29.02.2096