Dokumentarni filmovi kao instrumenti promocije održive mode (CROSBI ID 305096)
Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni)
Podaci o odgovornosti
Holy, Mirela
hrvatski
Dokumentarni filmovi kao instrumenti promocije održive mode
Održiva moda je društveno i okolišno odgovorna moda, ekonomski uspješna te etična u odnosu prema prirodi, drugim živim bićima i ljudima. Rezultati istraživanja stavova hrvatskih dizajnera o konceptu održive mode u 2017. godini pokazali su da se većina ispitanika upoznala s tim konceptom u dokumentarnim filmovima (Holy i Borčić, 2018). To ne čudi jer ima mnogo atraktivnih dokumentarnih filmova na temu modne neodrživosti i promocije održivih modnih koncepata. Ovaj rad istražuje kako šest dokumentarnih filmova uokviruje koncept održive te brze/jeftine mode, koji se emocionalni apeli koriste u filmovima, kako se koriste narativi te kako je moda općenito prikazana. Analiza sadržaja provedena je na sljedećim dokumentarnim filmovima: True Cost, The Next Black, Slow Down Fast Fashion, Unravel, River Blue i Do we change it? Ethical fashion documentary. Istraživanje je pokazalo kako se u dokumentarnim filmovima o modnoj industriji koriste manipulativne tehnike uvjeravanja, ali nedovoljno integriraju publike, što može utjecati na njihovu učinkovitost.
održiva moda, brza moda, dokumentarni filmovi, propagandne tehnike
nije evidentirano
engleski
Documentaries as instruments of sustainable fashion promotion
nije evidentirano
sustainable fashion, fast fashion, documentaries, propaganda techniques
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Povezanost rada
Informacijske i komunikacijske znanosti