Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Dokumentarni filmovi kao instrumenti promocije održive mode (CROSBI ID 305096)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni)

Holy, Mirela Dokumentarni filmovi kao instrumenti promocije održive mode // Medijske studije, 12 (2021), 24; 89-107. doi: 10.20901/ms.12.24.6

Podaci o odgovornosti

Holy, Mirela

hrvatski

Dokumentarni filmovi kao instrumenti promocije održive mode

Održiva moda je društveno i okolišno odgovorna moda, ekonomski uspješna te etična u odnosu prema prirodi, drugim živim bićima i ljudima. Rezultati istraživanja stavova hrvatskih dizajnera o konceptu održive mode u 2017. godini pokazali su da se većina ispitanika upoznala s tim konceptom u dokumentarnim filmovima (Holy i Borčić, 2018). To ne čudi jer ima mnogo atraktivnih dokumentarnih filmova na temu modne neodrživosti i promocije održivih modnih koncepata. Ovaj rad istražuje kako šest dokumentarnih filmova uokviruje koncept održive te brze/jeftine mode, koji se emocionalni apeli koriste u filmovima, kako se koriste narativi te kako je moda općenito prikazana. Analiza sadržaja provedena je na sljedećim dokumentarnim filmovima: True Cost, The Next Black, Slow Down Fast Fashion, Unravel, River Blue i Do we change it? Ethical fashion documentary. Istraživanje je pokazalo kako se u dokumentarnim filmovima o modnoj industriji koriste manipulativne tehnike uvjeravanja, ali nedovoljno integriraju publike, što može utjecati na njihovu učinkovitost.

održiva moda, brza moda, dokumentarni filmovi, propagandne tehnike

nije evidentirano

engleski

Documentaries as instruments of sustainable fashion promotion

nije evidentirano

sustainable fashion, fast fashion, documentaries, propaganda techniques

nije evidentirano

Podaci o izdanju

12 (24)

2021.

89-107

objavljeno

1847-9758

1848-5030

10.20901/ms.12.24.6

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti

Poveznice
Indeksiranost