Učitelj i nastava glazbene kulture (CROSBI ID 447376)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Akmačić Martina
Ines Cvitković Kalanjoš
hrvatski
Učitelj i nastava glazbene kulture
Nastava glazbene kulture u osnovnoj školi se izvodi prema otvorenom modelu što učitelju daje slobodu oblikovanja nastave uz obvezne sadržaje. Na taj način pruža mu se mogućnost uzimanja u obzir i učenikove želje i mogućnosti. Nastava glazbene kulture je vrlo značajna u životu djeteta jer mu pruža osjećaj zajedništva, potiče pozitivne emocije i razvoj kreativnosti. Kako glazbena kultura u razrednoj nastavi svojim aktivnostima, sadržajima i načinom kojim se provodi bitno utječe na estetski razvoj djeteta, vrlo je važna i kompetentnost učitelja koji je izvodi. U ovom diplomskom radu provedeno je istraživanje s učiteljima razredne nastave u četiri osnovne škole na području Nove Gradiške. Cilj je bio provjeriti učiteljev način provedbe nastave glazbene kulture, način rada s učenicima, koja područja glazbene kulture preferiraju te osjećaju li se dovoljno kompetentnima. Istraživanje je provedeno deskriptivnom metodom, a kao predmet istraživanja korištena je anketa. Rezultati pokazuju da su učitelji dovoljno kompetentni te da nastavu glazbene kulture provode prema otvorenom modelu.
Razredna nastava, glazbena kultura, kompetencije, učitelj, učenik
nije evidentirano
engleski
Teacher and the Music education
nije evidentirano
lower primary school grades, music culture, competencies, teacher, pupil
nije evidentirano
Podaci o izdanju
49
08.07.2019.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Sveučilište u Zadru - Odjel za nastavničke studije u Gospiću
Gospić