Interes učenika razredne nastave za glazbu (CROSBI ID 447375)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Vesna Ružić
Ines Cvitković Kalanjoš
hrvatski
Interes učenika razredne nastave za glazbu
U ovom diplomskom radu govori se o interesu učenika razredne nastave za glazbu kao i o potrebi učitelja da potaknu njegov razvitak kod učenika. Osvrnuli smo se i na estetski odgoj kojeg djeca stječu doživljavanjem glazbe te na proces glazbenog obrazovanja za cjeloživotno učenje. U okviru rada provedeno je istraživanje, u kojem su sudjelovali učenici od 1. do 4. razreda iz dvije osnovne škole na području Koprivničko-križevačke županije. Pretpostavlja se da je interes učenika razredne nastave za glazbu velik te da se njihov glazbeni ukus kreće u smjeru narodne i "turbo folk" glazbe. Cilj je bio istražiti koliki je zapravo interes učenika za glazbu te za koju vrstu glazbe se opredjeljuju. Isto tako ispitano je koja je aktivnost najzastupljenija na satu glazbene kulture. Na kraju smo također izdvojili nekoliko pitanja u kojima se vidi jasna razlika između urbanog i ruralnog područja. U istraživanju je korištena deskriptivna metoda, a kao predmet istraživanja anketa. Istraživanje je pokazalo da većina učenika ima pozitivan pristup glazbi te da u određenim segmentima postoji veća razlika između urbanog i ruralnog područja.
Interes, učenik, glazba, učitelj, razvoj
nije evidentirano
engleski
The interest of classroom students for music
nije evidentirano
Interest, student, music, teacher, development
nije evidentirano
Podaci o izdanju
54
08.07.2019.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Sveučilište u Zadru - Odjel za nastavničke studije u Gospiću
Gospić