Online nastava za vrijeme Covid-19 pandemije- iskustva studenata radiološke tehnologije (CROSBI ID 714285)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Žaja, Marija ; Gabela, Ira ; Matijaš, Tatjana
hrvatski
Online nastava za vrijeme Covid-19 pandemije- iskustva studenata radiološke tehnologije
Novi soj koronavirusa te bolest koju uzrokuje (COVID-19) proširio se po svijetu i uzrokovao globalnu pandemiju. Rad visokih učilišta diljem RH podvrgnut je velikim promjenama po pitanju izvođenja nastave, pa se i SOZS također morao prilagoditi novonastaloj situaciji. Cilj ovog rada je što objektivnije prikazati sve pozitivne i negativne aspekte nastave na daljinu iz perspektive studenata radiološke tehnologije. Za lakšu analizu činjenica, napravljena je SWOT analiza koja uključuje četiri glavna faktora: snage (Strengths), slabosti (Weaknesses), prilike (Opportunities) i prijetnje (Threaths). Kao snage studenti su istaknuli više slobodnog vremena zbog činjenice da putovanje i odlazak na fakultet više nisu bili neophodni, a posebno su pridonijeli studentima koji su u radnom odnosu. Također je došlo do značajnog poboljšanja komunikacije s profesorima po pitanju njihove brzine odgovora na sve naše nedoumice, a također su osigurani i dodatni rokovi studentima u samoizolaciji. Prilagodba novim okolnostima je bila iznimno brza te je studentima omogućeno da se ispiti provode na daljinu od samog početka pandemije. Najvećim benefitom u novonastaloj situaciji studenti ističu nastavak izvođenja praktične nastave kontaktnim putem uz poštivanje svih preporučenih epidemioloških mjera. Po pitanju slabosti studenti su kao glavne naveli: nestabilnu internetsku vezu s obzirom da studenti žive u različitim dijelovima Hrvatske, skraćeno vrijeme za ispite uz jednaku ili čak veću količinu pitanja te ograničen pristup računalu jer ga dijele sa drugim članovima kućanstva. Kao prilike studenti su naveli unaprjeđenje informatičkih vještina te više vremena koje mogu posvetiti učenju. Pod pojmom prijetnje kao glavno je navedeno nedostatak elektroničke literature, financijski aspekt zbog opreme koja je potrebna za izvođenje ovog tipa nastave te česte samoizolacije studenata. Jedinstveno je mišljenje kako je u ovom razdoblju vrlo važna adekvatna psihološka potpora i savjetovanje studenata jer su ovo izvanredne okolnosti u kojima su se studenti našli. Veliki dio profesora se usmjerio na kontinuirano praćenje rada studenata kroz njihove radove što je u konačnici utjecalo na ocjene i na povratne informacije o kvaliteti nastave samog kolegija. Većina studenata se slaže kako je nova metoda ocjenjivanja bila kvalitetna te prilagođena nastaloj situaciji na najbolji mogući način. Zaključno, možemo reći da iako se predavanja i seminari mogu izvoditi na daljinu putem različitih platformi, vježbe, praktični i terenski rad nije moguće adekvatno provesti u virtualnom okruženju.
nastava na daljinu ; pandemija ; SWOT analiza ; studenti radiološke tehnologije
nije evidentirano
engleski
Online classes during the Covid-19 pandemic- experiences of radiological technology students
nije evidentirano
distance learning ; pandemic ; SWOT analysis ; students of radiological technology
nije evidentirano
Podaci o prilogu
13-13.
2021.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Podaci o skupu
4. Kongres radiološke tehnologije s međunarodnim sudjelovanjem
predavanje
15.10.2021-17.10.2021
Poreč, Hrvatska