Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Stavovi privatnog sektora prema modelu CRO kartica na primjeru Koprivničko-križevačke županije (CROSBI ID 305031)

Prilog u časopisu | prethodno priopćenje

Tubić, Dejan ; Subotičanec, Patricija Stavovi privatnog sektora prema modelu CRO kartica na primjeru Koprivničko-križevačke županije // Obrazovanje za poduzetništvo - E4E, 11 (2021), 1; 48-66. doi: 10.38190/ope.11.1.5

Podaci o odgovornosti

Tubić, Dejan ; Subotičanec, Patricija

hrvatski

Stavovi privatnog sektora prema modelu CRO kartica na primjeru Koprivničko-križevačke županije

Svaki oblik turizma koji se realizira na ruralnom području smatra se ruralnim oblikom turizma. Zato je ruralni turizam tako složena pojava glede akademskog pristupa. Projekt CRO kartica je mnogostruk i složen iz razloga što involvira mnoštvo dionika počevši od nositelja- Ministarstva turizma i sporta Republike Hrvatske, preko poslovnih banaka i poslodavaca, a posredno zaposlenika, do izravnih nositelja ugostiteljsko- turističke ponude. Fundamentalna svrha i cilj rada jesu tumačenje osnovnih elementa novog, specifičnog i ruralnog turizma današnjice, razumijevanje koncepta novog projekata (CRO kartice) koja nadležna tijela (MINTS) donose i kreiraju te provođenje istraživanja putem kojeg se utvrđuje prate li empirijske postavke rada one teorijske. Manjinski udio domaćih turističkih kretanja u ukupnom turističkom kretanju na području Hrvatske, uz oskudan interes domicilnog stanovništva prema proizvodima i prostoru ruralnog turizma, direktan je uzrok kreiranja i uspostave ovog istraživanja. Ciljnu skupinu na kojoj je istraživanje provedeno čine poslodavci i zaposlenici u privatnom sektoru na geografskom području Koprivničko-križevačke županije, a istraživačke metode obuhvaćaju intervju i anketni upitnik. Kada je riječ o poslodavcima uzorak istraživanja čini 5 ispitanika, dok pri zaposlenicima uzorak istraživanja čini 60 ispitanika. Provedeno dvojako istraživanje između poslodavaca i zaposlenika daje jedinstvenu sliku o reakciji prema CRO karticama u kontekstu ruralnog turizma. Zato empirija rada polazi od uporišne postavke o privatnom sektoru kao „odlučitelju“ prema tezi „hoće li CRO kartice zaživjeti?!“ kao alat za poticanje i povećanje potražnje za proizvodima ruralnog turizma. Na temelju istraživanja utvrđuje se kako poslodavci predstavljaju jednu krajnost koja negira i odbija model CRO kartica, dok zaposlenici čine drugu krajnost, krajnost afirmacije

CRO kartice ; privatni sektor ; specifični oblici turizma ; ruralni turizam

nije evidentirano

engleski

The attitudes of the private sector towards the CRO card model in Koprivnica-Križevci county.

nije evidentirano

CRO cards ; private sector ; special forms of tourism ; rural tourism

nije evidentirano

Podaci o izdanju

11 (1)

2021.

48-66

objavljeno

1849-7845

10.38190/ope.11.1.5

Povezanost rada

Ekonomija

Poveznice