Različiti narativni pristupi bajkama u radu s djecom predškolske dobi (CROSBI ID 447308)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Jurišić, Lucia
Vidović Schreiber, Tea-Tereza
hrvatski
Različiti narativni pristupi bajkama u radu s djecom predškolske dobi
Poseban dio književnosti, dječja književnost, obuhvaća djela koja po tematici i formi odgovaraju dječjoj dobi. S obzirom na to da je bajka djeci najprivlačniji književni žanr, cilj je ovoga završnoga rada prikazati i ukazati na različite narativne pristupe bajkama u radu s djecom predškolske dobi. Uloga odgajatelja u primjeni priče u radu s djecom predškolske dobi je bitna, prije svega u kontekstu odabira sadržaja, potom interpretacija priče, a i mora znati i moći osigurati pogodno okruženje za poticanje dječje kreativnosti i stvaralaštva. Lijepo čitanje ili lijepo pripovijedanje rezultat je odgajateljeva rada, aktivnosti i iskustva, a tom odgojno- obrazovnom procesu pomaže mu lutka, ples, kamishibai te pokret.
bajka ; dječja književnost ; kreativnost ; odgajatelj ; pripovijedanje
nije evidentirano
engleski
Different Narative Approaches in the Work with Preschool Children
nije evidentirano
fairy tale ; childrens literature ; creativity ; educator ; storytelling
nije evidentirano
Podaci o izdanju
37
30.06.2021.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Splitu
Split
Povezanost rada
Interdisciplinarne humanističke znanosti, Književnost, Obrazovne znanosti, Pedagogija