Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Cjeloživotno učenje radioloških tehnologa (CROSBI ID 714215)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa

Matijaš, Tatjana Cjeloživotno učenje radioloških tehnologa // Povezivanje obrazovanja i najbolje prakse / Lučanin, Damir ; Pavić, Jadranka (ur.). Zagreb: Zdravstveno veleučilište Zagreb, 2017. str. 79-79

Podaci o odgovornosti

Matijaš, Tatjana

hrvatski

Cjeloživotno učenje radioloških tehnologa

Cilj istraživanja: utvrditi u kolikoj su mjeri radiološki tehnolozi usmjereni prema cjeloživotnom učenjute u kolikoj su mjeri spremni za autonomno učenje. Metode: Uzorak istraživanja čine radiološki tehnolozi zaposleni u državnim i privatnim institucijama u Hrvatskoj u dobi od 21 do 60 godina. Sudionicima su u tiskanom obliku dani upitnici s uputom o cilju i postupcima istraživanja. Za potrebe istraživanja sastavljen je upitnik od četiri dijela. Prvi dio upitnika odnosi se na opće podatke o ispitanicima, a drugi na zadovoljstvo poslom. U trećem dijelu upitnika, uz dozvolu autora Hojata, nalazi se prevedena revidirana verzija Jeffersonove ljestvice cjeloživotnog učenja liječnika (JeffSPLL), uz prilagodbu na uzorak radioloških tehnologa (JeffSPLL-RT). Četvrti dio upitnika odnosi se na ljestvicu spremnosti za autonomno učenje otvorenog pristupa na internetu. Rezultati: Analizom i obradom rezultata usmjerenosti radioloških tehnologa prema cjeloživotnom učenju i spremnosti na autonomno učenje utvrđeno je da ne postoje statistički značajne razlike u usmjerenosti prema cjeloživotnom učenju i autonomnom učenju s obzirom na spol, dob i duljinu radnog staža ispitanika. Dokazano je da postoji znatna pozitivna povezanost između usmjerenosti radioloških tehnologa prema cjeloživotnom učenju i njihove spremnosti za autonomno učenje. Zaključci: Radiološki tehnolozi umjereno su usmjereni prema cjeloživotnom učenju, a visoko su spremni na autonomno učenje. Zaključno se može reći da su u Hrvatskoj radiološki tehnolozi svjesni važnosti cjeloživotnog učenja, ali da ipak ima prostora za napredak kad je u pitanju njihovo konkretno djelovanje – pohađanje različitih zdravstvenih obrazovnih programa, pretraživanje tiskane i digitalne literature u potrazi za novim znanjima te samostalno učenje.

cjeloživotno učenje ; radiološki tehnolog ; edukacija

nije evidentirano

engleski

Radiology technologists’ lifelong learning

nije evidentirano

lifelong learning ; radiological technologist ; education

nije evidentirano

Podaci o prilogu

79-79.

2017.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Povezivanje obrazovanja i najbolje prakse

Lučanin, Damir ; Pavić, Jadranka

Zagreb: Zdravstveno veleučilište Zagreb

978-953-6239-55-9

Podaci o skupu

16. konferencija medicinskih sestara i tehničara i 2. konferencija zdravstvenih profesija: Povezivanje obrazovanja i najbolje prakse

predavanje

20.03.2017-21.03.2017

Opatija, Hrvatska

Povezanost rada

nije evidentirano