Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Nastava engleskoga jezika u ranoj školskoj dobi: pulska iskustva (CROSBI ID 72076)

Prilog u knjizi | stručni rad | međunarodna recenzija

Šamo, Renata Nastava engleskoga jezika u ranoj školskoj dobi: pulska iskustva // Engleski u primarnom obrazovanju: razvoj i načela zagrebačkoga studija / Andraka, Marija ; Narančić Kovač Smiljana (ur.). Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2019. str. 159-165

Podaci o odgovornosti

Šamo, Renata

hrvatski

Nastava engleskoga jezika u ranoj školskoj dobi: pulska iskustva

Autorica se u radu prisjeća svojih po mnogo čemu specifičnih iskustava koje je stjecala dok je učenike Osnovne škole Centar u Puli poučavala engleskomu jeziku u sklopu takozvanoga zagrebačkoga projekta koji se eksperimentalno provodio u nekoliko hrvatskih sredina tijekom 1990-ih godina. Spomenuti je projekt imao dalekosežne posljedice za naš obrazovni sustav, kao i za percepciju naše šire javnosti o stranim jezicima. Naime, označio je istinski revolucionaran pomak u metodici nastave stranoga jezika, osobito uvažavajući učeničku dob kao jedan od ključnih čimbenika, te je ukazao na nužnost usklađenosti osnovnoškolske s visokoškolskom razinom obrazovanja i doveo do studijskih programa koji su, unatoč nekim prijeporima u određenim krugovima, prepoznati kao osvježenje na tržištu rada. Konačno, hrvatska je javnost možda prvi put ozbiljno počela uočavati važnost učenja stranih jezika u što ranijoj dobi. Tako je dobro znanje stranih, posebice engleskoga jezika, prepoznato kao jedan od neizostavnih kriterija individualnoga obrazovanja i napredovanja. U ovom radu autorica stoga pokazuje što je navedeni pristup učenju i poučavanju engleskoga jezika u novonastalim uvjetima mogao značiti učenicima kada se promatra iz vizure njihove učiteljice i bliskih joj suradnika.

nastava engleskoga kao stranoga jezika u ranoj školskoj dobi ; Zagrebački projekt ; Osnovna škola Centar u Puli

nije evidentirano

engleski

Early EFL Teaching: Experiences from Pula

nije evidentirano

early EFL learning and teaching ; Zagreb Project, Centar Primary School in Pula

nije evidentirano

Podaci o prilogu

159-165.

objavljeno

Podaci o knjizi

Engleski u primarnom obrazovanju: razvoj i načela zagrebačkoga studija

Andraka, Marija ; Narančić Kovač Smiljana

Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

2019.

978-953-8115-71-4

Povezanost rada

Filologija, Pedagogija