Marketing logističkoga sustava (CROSBI ID 490482)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Pupavac, Drago ; Zelenika, Ratko
hrvatski
Marketing logističkoga sustava
Temeljni cilj ove znanstvene rasprave jest istražiti značenje marketinga u upravljanju logističkim aktivnostima logističkih sustava, odnosno može li i u kojoj mjeri marketing biti čimbenikom rasta i razvoja logističkih sustava, osmišljavanja inovativnih logističkih programa, kreiranja potražnje i sagledavanja odnosa izvan logističkoga sustava koji se mogu odraziti na proces planiranja i efikasnost logističkih sustava. Dobivene spoznaje u ovoj znanstvenoj raspravi trebaju predstavljati kvalitetna polazišta za identificiranje vrste logističkih usluga i razine kvalitete logističkih usluga koju odgovarajući logistički sustav treba osigurati, a s ciljem stjecanja konkurentskih prednosti posredstvom postizanja optimalnih performanci logističkoga sustava na svim razinama.
marketing; logistički sustav; logističke usluge; konkurentnost
nije evidentirano
engleski
Marketing in logistic systems
nije evidentirano
marketing; logistic systems; logistic services; competitiveness
nije evidentirano
Podaci o prilogu
59-72.
2002.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
II. znanstveni kolokvij Poslovna logistika u suvremenom menadžmentu : zbornik radova
Segetlija, Zdenko ; Lamza-Maronić, Maja
Osijek : Pforzheim:
Podaci o skupu
Znanstveni kolokvij "Poslovna logistika u suvremenom menadžmentu" (2 ; 2002)
predavanje
15.09.2002-15.09.2002
Poreč, Hrvatska