Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Razvoj hibridnog modela kurikuluma studija fizioterapije – evolucija ili revolucija? (CROSBI ID 714019)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Jakuš, Lukrecija ; Grozdek Čovčić, Gordana ; Jurak, Ivan ; Žura, Nikolino Razvoj hibridnog modela kurikuluma studija fizioterapije – evolucija ili revolucija? // Knjiga sažetaka radova 19. konferencija medicinskih sestara i tehničara i 5. konferencija zdravstvenih profesija s međunarodnim sudjelovanjem Global Nursing and Healthcare 2 / Lučanin, Damir i sur. (ur.). Zagreb: Zdravstveno veleučilište Zagreb, 2020. str. 96-96

Podaci o odgovornosti

Jakuš, Lukrecija ; Grozdek Čovčić, Gordana ; Jurak, Ivan ; Žura, Nikolino

hrvatski

Razvoj hibridnog modela kurikuluma studija fizioterapije – evolucija ili revolucija?

Globalizacijski obrazovni trendovi, studentska mobilnost te intenzivan tehnološki razvoj predstavljaju nove izazove u visokom obrazovanju. Brze društvene, ekonomske i tehničke promjene potiču prilagodbu tradicionalnog obrazovanja, razvijaju se suvremeni studijski programi koji su dinamični, praktični i osiguravaju fleksibilnost i otvorenost sustava visokog obrazovanja i cjeloživotnog učenja. Studij fizioterapije Zdravstvenog veleučilišta ima više od 50 godina iskustva u prilagodbi studijskih programa. Uz redovite studente, na studiju fizioterapije izvanrednim studentima je omogućeno studiranje uz rad ili drugu aktivnost koja traži specifičan program. Redovni i izvanredni studenti suočavaju se s istim ili sličnim izazovima za vrijeme studiranja: potrebno je osigurati financijske i vremenske resurse vezano uz putovanja i/ili boravak u mjestu studiranja, uskladiti obaveze prisustva na nastavi i samostalnog učenja, obaveze na radnom mjestu, obiteljske obaveze i ostale specifične aktivnosti. Preporuke se temelje na stvaranju uvjeta za unapređenje dostupnosti i efikasnosti uz zajednički napor voditelja visokih učilišta, stručnjaka za informatičku tehnologiju, studenata, predavača te javnog i privatnog sektora za rješavanje navedenih izazova. Inicijativa za razvoj hibridnog modela kurikuluma preddiplomskog i diplomskog studija fizioterapije pretpostavlja spajanje on-line studija i učenja po modelu work- based learning: izvedba teorijskih sadržaja provodila bi se u virtualnom okruženju, a praktičnih sadržaja orijentiranih na stjecanje uže stručnih znanja, vještina i kompetencija kao kontinuirani boravak studenta na stručnoj praksi u odgovarajućoj kliničko-nastavnoj bazi. Aktualne stručne i znanstvene rasprave o troškovima i kvaliteti visokog obrazovanja zdravstvenih profesionalaca govore u prilog izvedbe hibridnog modela studiranja kroz ostvarenje višestrukih institucionalnih i studentskih benefita.

hibridni model studiranja ; studij fizioterapije ; Zdravstveno veleučilište

nije evidentirano

engleski

Development of a hybrid curriculum model of physiotherapy studies - evolution or revolution?

nije evidentirano

hybrid study model ; physiotherapy study ; University of Applied Health Sciences

nije evidentirano

Podaci o prilogu

96-96.

2020.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Knjiga sažetaka radova 19. konferencija medicinskih sestara i tehničara i 5. konferencija zdravstvenih profesija s međunarodnim sudjelovanjem Global Nursing and Healthcare 2

Lučanin, Damir i sur.

Zagreb: Zdravstveno veleučilište Zagreb

978-953-6239-68-9

Podaci o skupu

19. konferencija medicinskih sestara i tehničara i 5. konferencija zdravstvenih profesija s međunarodnim sudjelovanjem "Global Nursing and Healthcare 2"

poster

10.09.2020-11.09.2020

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti, Interdisciplinarne tehničke znanosti

Poveznice