Interkulturalna efikasnost i preferencije glazbi svijeta u kontekstu visokoškolskog obrazovanja (CROSBI ID 304771)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Dobrota, Snježana ; Vukić, Mirna
hrvatski
Interkulturalna efikasnost i preferencije glazbi svijeta u kontekstu visokoškolskog obrazovanja
U radu je istražen utjecaj završenog srednjoškolskog obrazovanja i dobi/godine studije na interkulturalnu efikasnost studenata i njihove preferencije glazbi svijeta, zatim povezanost između interkulturalne efikasnosti i preferencija glazbi svijeta te utjecaj poznatosti na preferencije glazbenih ulomaka. Istraživanje je provedeno na uzorku studenata različitih fakulteta Sveučilišta u Splitu i Sveučilišta u Zagrebu, pomoću upitnika sastavljenog od tri dijela: Upitnik općih podataka, Upitnik interkulturalne efikasnosti (The Intercultural Effectiveness Scale) te Upitnik za ispitivanje glazbenih preferencija. Rezultati ne potvrđuju utjecaj vrste završene srednje škole ni dobi/ godine studija na razinu interkulturalne efikasnosti studenata, niti na njihove preferencije glazbi svijeta. Potvrđeno je postojanje povezanosti između razine interkulturalne efikasnosti i preferencija glazbi svijeta te između poznavanja glazbe i preferencija glazbenih ulomaka. Dobiveni rezultati imaju značajne glazbeno-pedagoške implikacije, posebno u kontekstu visokoškolskog obrazovanja.
glazbena pedagogija, interkulturalna efikasnost, preferencije glazbi svijeta, visokoškolsko obrazovanje
nije evidentirano
engleski
Intercultural effectiveness and World Music preferences in the context of higher education
nije evidentirano
music pedagogy, intercultural effectiveness, preferences of world music, higher education
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Povezanost rada
Pedagogija