Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Interkulturalna efikasnost i preferencije glazbi svijeta u kontekstu visokoškolskog obrazovanja (CROSBI ID 304771)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Dobrota, Snježana ; Vukić, Mirna Interkulturalna efikasnost i preferencije glazbi svijeta u kontekstu visokoškolskog obrazovanja // Metodički ogledi, 28 (2021), 2; 247-262

Podaci o odgovornosti

Dobrota, Snježana ; Vukić, Mirna

hrvatski

Interkulturalna efikasnost i preferencije glazbi svijeta u kontekstu visokoškolskog obrazovanja

U radu je istražen utjecaj završenog srednjoškolskog obrazovanja i dobi/godine studije na interkulturalnu efikasnost studenata i njihove preferencije glazbi svijeta, zatim povezanost između interkulturalne efikasnosti i preferencija glazbi svijeta te utjecaj poznatosti na preferencije glazbenih ulomaka. Istraživanje je provedeno na uzorku studenata različitih fakulteta Sveučilišta u Splitu i Sveučilišta u Zagrebu, pomoću upitnika sastavljenog od tri dijela: Upitnik općih podataka, Upitnik interkulturalne efikasnosti (The Intercultural Effectiveness Scale) te Upitnik za ispitivanje glazbenih preferencija. Rezultati ne potvrđuju utjecaj vrste završene srednje škole ni dobi/ godine studija na razinu interkulturalne efikasnosti studenata, niti na njihove preferencije glazbi svijeta. Potvrđeno je postojanje povezanosti između razine interkulturalne efikasnosti i preferencija glazbi svijeta te između poznavanja glazbe i preferencija glazbenih ulomaka. Dobiveni rezultati imaju značajne glazbeno-pedagoške implikacije, posebno u kontekstu visokoškolskog obrazovanja.

glazbena pedagogija, interkulturalna efikasnost, preferencije glazbi svijeta, visokoškolsko obrazovanje

nije evidentirano

engleski

Intercultural effectiveness and World Music preferences in the context of higher education

nije evidentirano

music pedagogy, intercultural effectiveness, preferences of world music, higher education

nije evidentirano

Podaci o izdanju

28 (2)

2021.

247-262

objavljeno

0353-765X

1848-2325

Povezanost rada

Pedagogija

Poveznice
Indeksiranost