VAN HIELEOVA RAZINA MATEMATIČKIH POSTIGNUĆA UČENIKA U RH (zajedničko djelovanje nastavnika i učenika) (CROSBI ID 713947)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa
Podaci o odgovornosti
Radović, Nikol
hrvatski
VAN HIELEOVA RAZINA MATEMATIČKIH POSTIGNUĆA UČENIKA U RH (zajedničko djelovanje nastavnika i učenika)
Projekt je fokusiran na nastavničko utvrdivanje i povećanje razina postignuća učenika u temeljnom pojmu matematike - u pojmu funkcije i konkretnih funkcija koje se podučavaju u školskoj matematici (linearne, kvadratne, eksponencijalne, logaritamske, trigonometrijskih). Te su funkcije i temelj uporabe matematike u prirodoslovlju (fizici, biologiji i kemiji). Pojam funkcije usko je poveza i s računalnom znanošću, računalnim razmišljanjem i programiranjem i kao takav vrlo važan segment informatike. Ovim projektom želimo akcijskim istraživanjem nastavnika saznati/uočiti/naslutiti van Hieleove razine učeničkih postignuća u funkcijama kao temeljnom pojmu u našoj školskoj matematici te ponuditi moguća poboljšanja u poučvanju i učenju. Akcijskim istraživanjem učitelji/ nastavnici problematiziraju uvjete svoga odgojnog djelovanja nastojeći osmisliti, primijeniti i istražiti prikladna rješenja. Projekt bi se realizirao tijekom dvije školske godine.
funkcija, istraživanje, van Hieleova teorija
nije evidentirano
engleski
VAN HIELE'S LEVEL OF MATHEMATICAL ACHIEVEMENTS STUDENTS IN THE REPUBLIC OF CROATIA (joint action of teachers and students)
nije evidentirano
function, research, van Hiele's theory
nije evidentirano
Podaci o prilogu
7-7.
2019.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
KNJIŽICA SAŽETAKA
Cindrić, Maja ; Mladinić, Petar
Zadar: Odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja predškolske djece Sveučilišta u Zadru
Podaci o skupu
Znanstveno-stručni skup s međunarodnim sudjelovanjem: Van Hieleova teorija u matematičkom obrazovanju
pozvano predavanje
25.04.2019-26.04.2019
Zadar, Hrvatska