Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Inkluzivno obrazovanje odgojitelja djece rane i predškolske dobi: priručnik za sveučilišne nastavnike (CROSBI ID 21429)

Autorska knjiga | priručnik | domaća recenzija

Bouillet, Dejana ; Blanuša Trošelj, Danijela ; Skočić Mihić, Sanja ; Petrić, Vilko Inkluzivno obrazovanje odgojitelja djece rane i predškolske dobi: priručnik za sveučilišne nastavnike. Zagreb: Ured UNICEF-a za Hrvatsku, 2021

Podaci o odgovornosti

Bouillet, Dejana ; Blanuša Trošelj, Danijela ; Skočić Mihić, Sanja ; Petrić, Vilko

hrvatski

Inkluzivno obrazovanje odgojitelja djece rane i predškolske dobi: priručnik za sveučilišne nastavnike

Kako suvremena društva postaju sve raznolikija, tako obrazovni sustavi diljem svijeta nastoje odgovoriti na važna pitanja u oblikovanju procesa učenja i poučavanja koje ima obilježja inkluzivnoga obrazovanja. Specifična kultura svakoga dionika odgojno-obrazovnoga procesa, od ranoga i predškolskoga do visokoškolskoga obrazovanja, kroz međusobne interakcije oblikuje kulturu odgojno-obrazovne ustanove. Upravo uvažavanje različitosti i zalaganje za pravednost, kao i druge komponente inkluzivnosti odgojno- obrazovnih okruženja doprinose razvoju kulture ustanova i sustava koji mogu kvalitetnije odgovoriti na potrebe suvremenoga europskog obrazovnog prostora. Ključnu ulogu u tom procesu imaju visoka učilišta, osobito ona koja školuju buduće poučavatelje na svim razinama i u svim odgojno-obrazovnim kontekstima. Osiguravanje iskustva inkluzivnoga obrazovanja upućuje na potrebu promjene institucijske kulture koja će svim studentima i studenticama omogućiti smisleno učenje te stjecanje kompetencija za profesionalno djelovanje u ranom i predškolskom odgoju i obrazovanju tako da mogu primjereno odgovoriti na različite odgojno-obrazovne potrebe djece raznolikih razvojnih, zdravstvenih, kulturnih, ekonomskih, obiteljskih i drugih obilježja.

Inkluzivno obrazovanje, odgajatelj, djeca, sveučilišni nastavnik

nije evidentirano

engleski

Inclusive education for pre school teacher: handbook for university teachers

nije evidentirano

Inclusive education, pre school teacher, children, university teacher

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Zagreb: Ured UNICEF-a za Hrvatsku

2021.

978-953-7702-66-3

84

objavljeno

Povezanost rada

Interdisciplinarne društvene znanosti

Poveznice