Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Razvoj digitalnog asistenta u domeni bankarstva (CROSBI ID 446911)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Pišonić, Antoni Razvoj digitalnog asistenta u domeni bankarstva / Seljan, Sanja (mentor); Zagreb, Filozofski fakultet u Zagrebu, . 2021

Podaci o odgovornosti

Pišonić, Antoni

Seljan, Sanja

hrvatski

Razvoj digitalnog asistenta u domeni bankarstva

Cilj rada bio je prikaz izrade i implementacija chatbota u programskom jeziku Python u domeni bankarstva. Digitalni asistent (eng. chatbot) je sustav koji oponaša razgovor čovjeka kroz tekstualnu ili audio interakciju. U industriji sve više se koriste za rješavanje jednostavnih zadataka pretraživanja, kako u poslovnom tako i u potrošačkom okruženju. Implementacija chatbota može smanjiti troškove poslovanja smanjenjem radne snage ili prenamjenom osoblja za druge poslove, može se povećati kvaliteta poslovanja. Chatbot sustave dijelimo na dvije glavne vrste: sustav temeljen na pravilima i sustav temeljen na umjetnoj inteligenciji. Kod sustava temeljenog na pravilima jasno su definirana pravila kod interakcije digitalnog asistenta i čovjeka, odgovori digitalnog asistenta u potpunosti su unaprijed definirani i vraćaju se korisniku na osnovu prepoznatih ključnih riječi njegovog upita. Sustav temeljen na umjetnoj inteligenciji koristi strojno i duboko učenje kako bi čovjek u razgovoru s digitalnim asistentom dobio iskustvo pričanja s pravom osobom, gdje kao prava osoba, digitalni asistent zna prepoznati gramatičke greške te i dalje shvatiti smisao upita. Glavni nedostatak vog sustava je je mogućnost unaprijed definiranog toka komunikacije.

chatbot, digitalni asistent, bankarstvo, Python, umjetna inteligencija

nije evidentirano

engleski

Development of a digital assistant in the field of banking

nije evidentirano

chatbot, digital assistant, banking, Python, artificial intelligence

nije evidentirano

Podaci o izdanju

33

06.12.2021.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Zagrebu

Zagreb

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti