Razvoj digitalnog asistenta u domeni bankarstva (CROSBI ID 446911)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Pišonić, Antoni
Seljan, Sanja
hrvatski
Razvoj digitalnog asistenta u domeni bankarstva
Cilj rada bio je prikaz izrade i implementacija chatbota u programskom jeziku Python u domeni bankarstva. Digitalni asistent (eng. chatbot) je sustav koji oponaša razgovor čovjeka kroz tekstualnu ili audio interakciju. U industriji sve više se koriste za rješavanje jednostavnih zadataka pretraživanja, kako u poslovnom tako i u potrošačkom okruženju. Implementacija chatbota može smanjiti troškove poslovanja smanjenjem radne snage ili prenamjenom osoblja za druge poslove, može se povećati kvaliteta poslovanja. Chatbot sustave dijelimo na dvije glavne vrste: sustav temeljen na pravilima i sustav temeljen na umjetnoj inteligenciji. Kod sustava temeljenog na pravilima jasno su definirana pravila kod interakcije digitalnog asistenta i čovjeka, odgovori digitalnog asistenta u potpunosti su unaprijed definirani i vraćaju se korisniku na osnovu prepoznatih ključnih riječi njegovog upita. Sustav temeljen na umjetnoj inteligenciji koristi strojno i duboko učenje kako bi čovjek u razgovoru s digitalnim asistentom dobio iskustvo pričanja s pravom osobom, gdje kao prava osoba, digitalni asistent zna prepoznati gramatičke greške te i dalje shvatiti smisao upita. Glavni nedostatak vog sustava je je mogućnost unaprijed definiranog toka komunikacije.
chatbot, digitalni asistent, bankarstvo, Python, umjetna inteligencija
nije evidentirano
engleski
Development of a digital assistant in the field of banking
nije evidentirano
chatbot, digital assistant, banking, Python, artificial intelligence
nije evidentirano
Podaci o izdanju
33
06.12.2021.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Zagrebu
Zagreb