Primjena nastavnih strategija u poučavanju učenika s teškoćama na nastavi Glazbene kulture (CROSBI ID 713785)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Škojo, Tihana ; Gjokaj, Mihaela
hrvatski
Primjena nastavnih strategija u poučavanju učenika s teškoćama na nastavi Glazbene kulture
Uspješna inkluzija učenika s teškoćama u razvoju u nastavi Glazbene kulture, kao preduvjet uspjeha pretpostavlja kompetentne nastavnike koji sukladno učenikovim mogućnostima i afinitetima te utvrđenim odgojno-obrazovnim ishodima kreativno oblikuju nastavne strategije će koristiti u nastavi. U radu se prikazuje istraživanje, ostvareno s ciljem utvrđivanja strategija koje nastavnici koriste u poučavanju učenika s teškoćama na nastavi Glazbene kulture. Iz rezultata istraživanja, razvidan je metodički i didaktički pluralizam prilikom strukturiranja nastave Glazbene kulture, kreiran sa svrhom što je moguće kvalitetnijeg ostvarivanja nastavnog cilja i uspješnije inkluzije učenika s teškoćama. Nastavnici zaključno utvrđuju kako je osmišljavanje efikasnih nastavnih strategija, u kojima su implementirane potrebne didaktičke i metodičke prilagodbe, složen i zahtjevan zadatak te aktualiziraju potrebu za stjecanjem dodatnih kompetencija.
nastavnici, nastava Glazbene kultura, učenici s teškoćama, nastavne strategije
nije evidentirano
engleski
Implementation of Teaching Strategies in Teaching Music Culture to Students with Disabilities
nije evidentirano
teachers, Music Culture, teaching strategies, students with disabilities
nije evidentirano
Podaci o prilogu
871-882.
2021.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Ileš, Tatjana ; Sabljar, Mirna
Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Akademija za umjetnost i kulturu Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
978-953-8181-33-7
Podaci o skupu
Nepoznat skup
predavanje
29.02.1904-29.02.2096