Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Primjena nastavnih strategija u poučavanju učenika s teškoćama na nastavi Glazbene kulture (CROSBI ID 713785)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Škojo, Tihana ; Gjokaj, Mihaela Primjena nastavnih strategija u poučavanju učenika s teškoćama na nastavi Glazbene kulture // OSOBE S INVALIDITETOM U UMJETNOSTI, ZNANOSTI, ODGOJU I OBRAZOVANJU Zbornik radova s 1. Međunarodne umjetničke i znanstvene konferencije / Ileš, Tatjana ; Sabljar, Mirna (ur.). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Akademija za umjetnost i kulturu Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2021. str. 871-882

Podaci o odgovornosti

Škojo, Tihana ; Gjokaj, Mihaela

hrvatski

Primjena nastavnih strategija u poučavanju učenika s teškoćama na nastavi Glazbene kulture

Uspješna inkluzija učenika s teškoćama u razvoju u nastavi Glazbene kulture, kao preduvjet uspjeha pretpostavlja kompetentne nastavnike koji sukladno učenikovim mogućnostima i afinitetima te utvrđenim odgojno-obrazovnim ishodima kreativno oblikuju nastavne strategije će koristiti u nastavi. U radu se prikazuje istraživanje, ostvareno s ciljem utvrđivanja strategija koje nastavnici koriste u poučavanju učenika s teškoćama na nastavi Glazbene kulture. Iz rezultata istraživanja, razvidan je metodički i didaktički pluralizam prilikom strukturiranja nastave Glazbene kulture, kreiran sa svrhom što je moguće kvalitetnijeg ostvarivanja nastavnog cilja i uspješnije inkluzije učenika s teškoćama. Nastavnici zaključno utvrđuju kako je osmišljavanje efikasnih nastavnih strategija, u kojima su implementirane potrebne didaktičke i metodičke prilagodbe, složen i zahtjevan zadatak te aktualiziraju potrebu za stjecanjem dodatnih kompetencija.

nastavnici, nastava Glazbene kultura, učenici s teškoćama, nastavne strategije

nije evidentirano

engleski

Implementation of Teaching Strategies in Teaching Music Culture to Students with Disabilities

nije evidentirano

teachers, Music Culture, teaching strategies, students with disabilities

nije evidentirano

Podaci o prilogu

871-882.

2021.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Ileš, Tatjana ; Sabljar, Mirna

Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Akademija za umjetnost i kulturu Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku

978-953-8181-33-7

Podaci o skupu

Nepoznat skup

predavanje

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Glazbena umjetnost, Pedagogija