Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

TEORIJSKI OKVIR POZICIONIRANJA DESTINACIJE TEMELJENO NA TURISTIČKOM PROIZVODU I DOŽIVLJAJU (CROSBI ID 71916)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Vitasović, Aljoša ; Dujmović, Mauro TEORIJSKI OKVIR POZICIONIRANJA DESTINACIJE TEMELJENO NA TURISTIČKOM PROIZVODU I DOŽIVLJAJU // Turistički razvoj i utjecaji na destinaciju / nić, Jasmina ; Bevanda, Vanja (ur.). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2021. str. 115-138

Podaci o odgovornosti

Vitasović, Aljoša ; Dujmović, Mauro

hrvatski

TEORIJSKI OKVIR POZICIONIRANJA DESTINACIJE TEMELJENO NA TURISTIČKOM PROIZVODU I DOŽIVLJAJU

Turistički trendovi nameću zadovoljstvo doživljenim kao jednim od važnijih činitelja diferencijacije turističkog proizvoda. U vremenu postmoderne turisti za vrijeme boravka u određenoj destinaciji zahtijevaju sve veći stupanj kvalitete. Odnosno, sagledavajući motiv putovanja i glavni proizvod turističke destinacije primjećuje se da je mjera izvrsnosti turističke destinacije ostvareni doživljaj, a glavni proizvod turističke destinacije predstavlja turističko iskustvo. Stoga odgovor na takve zahtjeve pronalazimo u unaprijeđenom pristupu pozicioniranju turističke destinacije putem prijedloga modela pozicioniranja turističke destinacije, a na osnovi konkurentnosti i ekonomije doživljaja. Ovim radom se želi afirmirati shvaćanje turizma kao interdisciplinarne pojave gdje je proizvodna osnova doživljaj. Pozicioniranje turističke destinacije na osnovi konkurentnosti i ekonomije doživljaja ostvaruje prepoznatljivost turističke destinacije u odnosu na konkurente, izvršava diferencijaciju turističke destinacije putem kvalitete sadržaja.

turistička destinacija, turistički doživljaj, turističko iskustvo, konkurentnost, turistički proizvod

nije evidentirano

engleski

THEORETICAL FRAMEWORK TO DESTINATION POSITIONING BASED ON TOURISM PRODUCT AND EXPERIENCE

nije evidentirano

tourist destination, tourist experience, tourist experience, competitiveness, tourist product, experience economy

nije evidentirano

Podaci o prilogu

115-138.

objavljeno

Podaci o knjizi

Turistički razvoj i utjecaji na destinaciju

nić, Jasmina ; Bevanda, Vanja

Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli

2021.

978-953-8278-67-9

Povezanost rada

Ekonomija, Sociologija