Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Mišljenje ravnatelja posebnih odgojno obrazovnih ustanova o kvaliteti i učinkovitosti online nastave (CROSBI ID 304481)

Prilog u časopisu | prethodno priopćenje | domaća recenzija

Bakota, Koraljka ; Pavičić Dokoza, Katarina ; Punjek, Lucija Mišljenje ravnatelja posebnih odgojno obrazovnih ustanova o kvaliteti i učinkovitosti online nastave // Acta Iadertina, 18 (2021), 2; 185-206. doi: 10.15291/ai.3406

Podaci o odgovornosti

Bakota, Koraljka ; Pavičić Dokoza, Katarina ; Punjek, Lucija

hrvatski

Mišljenje ravnatelja posebnih odgojno obrazovnih ustanova o kvaliteti i učinkovitosti online nastave

Pandemija izazvana COVID-19 virusom značajno je utjecala na sve segmenta života, tako i na odgojno-obrazovni sustav. Posebno je bila zahtjevna priprema i provedba online nastave u posebnim odgojno-obrazovnim ustanovama u kojima se školuju učenici s većim teškoća-ma u razvoju. Istraživanje je provedeno na uzorku od 22 ravnatelja posebnih odgojno-obrazovnih ustanova (od ukupno 35 u Republici Hrvatskoj) s ciljem da se utvrde stavovi ravnatelja prema online na-stavi koja se u vrijeme pandemijske krize provodila u ustanovama ko-jima su na čelu. Ispitivanje je provedeno putem upitnika sastavljenog za ovo ispitivanje. Dobiveni podatci su se analizirali testiranjem de-skriptivne statistike. Istraživanje je pokazalo da su ravnatelji posebnih odgojno-obrazovnih ustanova bili nešto slabije zadovoljni podrškom institucija koje prate rad odgojno-obrazovnih ustanova tijekom online nastave, izrazili su potrebu za dodatnom edukacijom učenika, rodi-telja i učitelja i istaknuli da su se pojavili razni zahtjevi vezano uz specifične digitalne didaktičke materijale namijenjene online nastavi. Ravnatelji smatraju da su se roditelji nešto slabije snašli u svojoj ulozi tijekom online nastave, da učenici i roditelji nisu bili niti zadovoljni niti nezadovoljni online nastavom te da je za učenike s teškoćama u razvoju tradicionalni način nastave prihvatljiviji od mješovite nastave i online nastave.

online nastava ; ravnatelji posebnih odgojno-obrazovnih ustanova ; učenici s teškoćama u razvoju

nije evidentirano

engleski

Attitudes of the Principals of Special Educational Institutions on the Quality and Efficiency of OnlineTeaching

nije evidentirano

online teaching ; principals of special education institutions ; students with disabilities

nije evidentirano

Podaci o izdanju

18 (2)

2021.

185-206

objavljeno

1845-3392

1849-1243

10.15291/ai.3406

Povezanost rada

Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti, Obrazovne znanosti, Pedagogija

Poveznice