Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

MOGUĆNOST PRIMJENE IGRIFIKACIJE U NASTAVI PRIMARNOG OBRAZOVANJA (CROSBI ID 446879)

Ocjenski rad | doktorska disertacija

Medica Ružić, Ivana MOGUĆNOST PRIMJENE IGRIFIKACIJE U NASTAVI PRIMARNOG OBRAZOVANJA / Dumančić, Mario (mentor); Zagreb, Hrvatska, Učiteljski fakultet, Zagreb, . 2019

Podaci o odgovornosti

Medica Ružić, Ivana

Dumančić, Mario

hrvatski

MOGUĆNOST PRIMJENE IGRIFIKACIJE U NASTAVI PRIMARNOG OBRAZOVANJA

Cilj rada bio je utvrditi mogućnost primjene igrifikacije te njezin utjecaj na ishode učenja u nastavnom predmetu Matematika u prva četiri razreda osnovne škole. Kako bismo došli do cilja bilo je potrebno provesti kvazieksperimentalno istraživanje. Za prikupljanje podataka konstruirani su odgovarajući instrumenti. Za potrebe glavnog istraživanja provedeno je i pilot-istraživanje. Pilot-istraživanje provedeno je radi provjere metrijskih obilježja instrumenata na uzorku skupina (N = 428) 2014. godine na 428 učenika od prvog do četvrtog razreda. Glavno istraživanje provedeno je 2018. godine na uzorku skupina (N = 168) koje su sačinjavali učenici jedne osnovne škole od prvog do četvrtog razreda. Rezultati ukazuju na to da su se učenici kvazieksperimentalne skupine i kontrolne skupine razlikovali u ishodima u usvojenosti, razumijevanju i primjeni nastavnog sadržaja. Naime, ispitala se količina ishoda kod učenika o tome koji bi postotni udio učenika kontrolne i kvazieksperimentalne skupine mogao postići bolje rezultate u usvojenosti, razumijevanju i primjeni nastavnog sadržaja Matematike predviđene Nastavnim planom i programom za osnovnu školu za 1., 2., 3. i 4. razred. Rezultati su pokazali da je veća točna rješivost kod učenika kvazieksperimentalne skupine i to kod rješivosti usvojenosti, razumijevanja i primjene i zasebno u usvojenosti, zasebno u razumijevanju i zasebno u primjeni. Rezultati su također pokazali da se dobne razlike nisu pokazale u razvojnim trendovima u efektima igrifikacije kod učenika u primarnom obrazovanju od prvog do četvrtog razreda.

igrifikacija, nastava usmjerena na učenika, igra, videoigra, osnovna škola, učenici

nije evidentirano

engleski

THE POSSIBILITY OF APPLAYING GAMIFICATION IN TEACHING PRIMARY EDUCATION

nije evidentirano

game, student-oriented, game, video game, elementary school, pupils

nije evidentirano

Podaci o izdanju

415

15.05.2019.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Učiteljski fakultet, Zagreb

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Obrazovne znanosti