Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Razvoj prodaje (CROSBI ID 446874)

Ocjenski rad | diplomski rad

Čolić, Marijana Razvoj prodaje / Jasna Genzić (mentor); Zagreb, Libertas međunarodno sveučilište, . 2020

Podaci o odgovornosti

Čolić, Marijana

Jasna Genzić

hrvatski

Razvoj prodaje

U ovom specijalističkom diplomskom radu na temu „Razvoj prodaje“, koji je ponajviše fokusiran na osiguranja, objašnjeni su pojmovi, razvoj i čimbenici prodaje, marketinga i osiguranja s osvrtom na osiguravajuće društvo Croatia osiguranje d.d. Anketnim upitnikom i intervju-om sa službenom osobom iz Croatia osiguranja ispitano je mišljenje ispitanika kao i službene osobe iz Croati-e o zadovoljstvu korištenja polica osiguranja i kanalima prodaje. Najzahtjevnija funkcija u poslovanju nekog poduzeća je prodajna funkcija.Osnovni zadaci prodajne funkcije su usmjereni na prodaju svih dobara i usluga koje određeno poduzeće proizvodi/pruža te ostvarenje profita uz najnižu moguću razinu troškova. Politika prodaje se razlikuje od poduzeća do poduzeća, a najviše ovisi o načinu razmišljanja menadžera prodaje. Oni su zaduženi za kreiranje cjelokupne politike, a pritom moraju analizirati sve čimbenike i faktore koji mogu značajno pospješiti prodaju. Danas, u 21. stoljeću, se prodaja razvija veoma brzo i to zahvaljujući globalizaciji, internetu te menadžmentu znanja. Naglasak se stavlja i na marketing koji je također veoma bitan faktor u prodaji dobara ili usluga i neophodan je za uspješnu prodaju. Osiguranje se može definirati kao ugovorni odnos između ugovaratelja osiguranja i društva za osiguranje u kojem se ugovaratelj osiguranja obvezuje na plaćanje premije osiguranja, a društvo za osiguranje se obvezuje na isplatu ugovorene svote korisnicima osiguranja u slučaju osiguranog rizika. Snaga i moć Croatia osiguranja d.d. se osim kroz zadovoljne korisnike, dugogodišnje uspješno poslovanje i široku ponudu usluga očituje i kroz ljudske resurse kojima osiguranje raspolaže, a upravo oni predstavljaju temelj za uspješno konkuriranje na tržištu.

prodaja, marketing, osiguranje, Croatia osiguranje d.d.

nije evidentirano

engleski

THE DEVELOPMENT OF SALES     

nije evidentirano

sales, marketing, insurance, Croatia Osiguranje d.d.

nije evidentirano

Podaci o izdanju

78

21.12.2020.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Libertas međunarodno sveučilište

Zagreb

Povezanost rada

nije evidentirano