ANALIZA UVOĐENJA CRM SUSTAVA U BANKARSTVU I UČINAK PRIMJENE CRM-a NA POSLOVANJE AFFLUENT KLIJENTA (CROSBI ID 446842)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Pavičić Pušić, Dunja
Ilić, Mladen ; Buneta, Anđelka ; Genzić, Jasna
hrvatski
ANALIZA UVOĐENJA CRM SUSTAVA U BANKARSTVU I UČINAK PRIMJENE CRM-a NA POSLOVANJE AFFLUENT KLIJENTA
Ovaj će rad analizirati utjecaj uvođenja sustava upravljanja odnosima s klijentima u bankarsko poslovanje i primjene sustava upravljanja odnosima s klijentima na poslovanje s bogatim klijentima. Važnost upravljanja odnosima s klijentima temelji se na činjenici da to upravljanje omogućuje stvaranje baze podataka kupcima stvaranjem baze podataka koja se kasnije može koristiti kao važan resurs za bolje djelovanje bankarskog odjela. Banke postaju sve važnije u upravljanju odnosima s klijentima. Ovaj pristup može stvoriti prosperitet bankarskih entiteta i visokokvalitetne odnose između kupaca i klijenata. Informacije pružaju mogućnost pravodobnog i kvalitetnog odgovora na zahtjeve kupaca, istovremeno uspostavljajući dinamičnu bazu znanja koja doprinosi stvaranju vrijednosti i napretku poslovanja. Svrha ovog rada je produbiti razumijevanje koncepta upravljanja odnosima s klijentima odgovarajućom kombinacijom znanstvenih metoda s posebnom usredotočenosti na bankarsku industriju
analiza, odnosi sa klijentima, baza podataka, bankarstvo
nije evidentirano
engleski
ANALYSIS OF CRM SYSTEM INTRODUCTION IN BANKING AND THE EFFECT OF CRM APPLICATION ON AFFLUENT CLIENT BUSINESS
nije evidentirano
analysis, customer relations, database, banking
nije evidentirano
Podaci o izdanju
73
10.06.2020.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Libertas međunarodno sveučilište
Zagreb