Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

DRUŠTVENE MREŽE KAO EFEKTIVNI ALATI ZA PROMOVIRANJE POSLOVANJA (CROSBI ID 446832)

Ocjenski rad | diplomski rad

HUSNJAK, MARKO DRUŠTVENE MREŽE KAO EFEKTIVNI ALATI ZA PROMOVIRANJE POSLOVANJA / Roška, Vlasta (mentor); ZAGREB, Libertas međunarodno sveučilište, . 2021

Podaci o odgovornosti

HUSNJAK, MARKO

Roška, Vlasta

hrvatski

DRUŠTVENE MREŽE KAO EFEKTIVNI ALATI ZA PROMOVIRANJE POSLOVANJA

Tradicionalni marketing oslanja se na tradicionalne medije, dok se digitalni marketing oslanja na marketinške mogućnosti koje uključuju korištenje usluge putem interneta. U tradicionalnom marketingu, marketinške kampanje su strogo definirane dok se u digitalnom marketingu marketinškim kampanjama pristupa kao projektima na kojima radi projektni tim. Marketinški projekti u sklopu digitalnih marketinških kampanja su skloni promjenama, odnosno fleksibilni su. Takav pristup omogućuje pravovremeno reagiranje u slučaju da kampanja ne ide u željenom smjeru. Vođenje marketinških kampanja na društvenim mrežama, odnosno promociju na društvenim mrežama treba razumjeti kao projekt osmišljen na temelju postavljenih ciljeva. Promocija na društvenim mrežama se treba moći vrednovati te se na temelju dobivenih rezultata trebaju planirati budući pothvati. Poslovni subjekti sve više koriste društvene mreže za promociju svojih proizvoda ili usluga. Za potrebe ovog rada provedeno je empirijsko istraživanje kojim se ispitivalo koriste li hrvatska poduzeća promociju na društvenoj mreži Linkedin i Instagram. Rezultati istraživanja su pokazali da su obje društvene mreže nedovoljno zastupljene u promociji hrvatskih poduzeća.

marketing, poduzeće, brend, društvene mreže, Instagram, Linkedin, promocija.

nije evidentirano

engleski

SOCAL MEDIA AS EFFECTIVE TOOLS FOR PROMOTING BUSINESS

nije evidentirano

marketing, company, brand, social media, Instagram, Linkedin, promotion

nije evidentirano

Podaci o izdanju

92

25.02.2021.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Libertas međunarodno sveučilište

ZAGREB

Povezanost rada

Ekonomija