Sviranje glazbenog instrumenta – igra, istraživanje, dobrobit (CROSBI ID 713635)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa
Podaci o odgovornosti
Jurkić Sviben, Tamara
hrvatski
Sviranje glazbenog instrumenta – igra, istraživanje, dobrobit
Glazbeni instrument izvor je zvuka i pruža bezbrojne mogućnosti za kreativno istraživanje. Dodir s instrumentom od najranije dobi čin je spontane igre kojom se ostvaruju brojne dobrobiti za kognitivni i emocionalni razvoj. Sviranje potiče neuroplastičnost mozga, razvijanje fine motorike i cjelokupne psihomotoričke, verbalne, slušne i vizualno-prostorne sposobnosti. Zvučna i ritmička kombinatorika dio su istraživačkog procesa učenja kroz igru. U radu će se prikazati na koji način kreiranje tonova (zvučnih frekvencija) i njihovo nizanje u melodijsku cjelinu potiče na razmišljanje, estetsku procjenu uz istovremeno emocionalno proživljavanje. Sviranje instrumenta iziskuje samokontrolu, koncentraciju i pažnju. Auditivne vještine važne su za učenje jezika, ali i za prepoznavanje osjećaja i razočaranja u glasovima drugih, što je ključna sposobnost za socijalizaciju i empatičnost.
glazbeni, instrument, vještina sviranja, igrolike aktivnosti, istraživanje zvuka, dobrobit
nije evidentirano
engleski
Playing a Musical Instrument: Play, Research, Well- Being
nije evidentirano
musical instrument, playing skill, playful activities, sound research, well-being
nije evidentirano
Podaci o prilogu
34-35.
2022.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Znanstveno-umjetnički skup DIJETE I UMJETNOST Umjetnost kao podrška razvoju i psihološkoj otpornosti djeteta
Krznar, Tomislav ; Balić Šimrak, Antonija
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
978-953-8115-94-3
Podaci o skupu
Znanstveno-umjetnički skup DIJETE I UMJETNOST: Umjetnost kao podrška razvoju i psihološkoj otpornosti djeteta
predavanje
10.01.2022-12.01.2022
Zagreb, Hrvatska