Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

ANALIZA PROJEKTA STAVLJANJA NA TRŽIŠTE NOVOG PROIZVODA TVRTKE GAVRILOVIĆ D.O.O. (CROSBI ID 446750)

Ocjenski rad | diplomski rad

Marijašević, Antonija ANALIZA PROJEKTA STAVLJANJA NA TRŽIŠTE NOVOG PROIZVODA TVRTKE GAVRILOVIĆ D.O.O. / Ilić, Mladen ; Roška, Vlasta ; Pavličić, Radmila ; Perkov, Davor (mentor); Zagreb, Libertas međunarodno sveučilište, . 2021

Podaci o odgovornosti

Marijašević, Antonija

Ilić, Mladen ; Roška, Vlasta ; Pavličić, Radmila ; Perkov, Davor

hrvatski

ANALIZA PROJEKTA STAVLJANJA NA TRŽIŠTE NOVOG PROIZVODA TVRTKE GAVRILOVIĆ D.O.O.

Poduzeća razvoj poslovanja ostvaruju prodajom proizvoda ili usluga kojima zadovoljaju potrebe potrošača na tržištu. Prepoznavanje potreba i želja potrošača i oblikovanje proizvoda koji mogu zadovoljiti te potrebe stalni je proces kojim proizvođačka poduzeća izgrađuju i održavaju konkurentnost poslovanja. Istraživanje potreba potrošača, povezivanje i koordiniranje svih poslovnih funkcija, predviđanje budućih trendova na tržištu, te oblikovanje novih proizvoda koji mogu privući i zadržati potrošače glavna je zadaća suvremenog marketinga. Mesna industrija Gavrilović poduzeće je s tradicijom proizvodnje mesnih prerađevina dužom od tristo godina. U tristo godina Gavrilović je stvorio preko 200 proizvoda od kojih većina i danas svojom kvalitetom i posebnim okusom zadovoljava želje i potrebe potrošača. Tvrtki Gavrilović proizvod je glavni instrument marketinga. Primjenom strategije razvoja novih proizvoda kontinuirano prilagođava svoje proizvode tržišnim trendovima, dodaju im nova svojstva i nove vrijednosti koje povećavaju zadovoljstvo potrošača zbog kojih oni i dalje ostaju vjerni proizvodima njegovog benda. Projekti stavljanja na tržište novih proizvoda stalni su proces tvrtke Gavrilović s kojima ona razvija odnos sa svojim potrošačima i održava konkurentnost poslovanja.

novi proizvod, mesna industrija, Gavrilović, stavljanje na tržište novog proizvoda

nije evidentirano

engleski

ANALYSIS OF THE PROJECT OF PLACING ON THE MARKET OF A NEW PRODUCT OF THE COMPANY GAVRILOVIĆ D.O.O.

nije evidentirano

new product, meat industry, Gavrilović, launch of new products on the market

nije evidentirano

Podaci o izdanju

65

01.07.2021.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Libertas međunarodno sveučilište

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija