Upravljanje bočnom dinamikom skaliranog modela vozila na daljinsko upravljanje (CROSBI ID 446736)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Šolc, Ivan
Ileš, Šandor
hrvatski
Upravljanje bočnom dinamikom skaliranog modela vozila na daljinsko upravljanje
U ovom diplomskom radu razvijen je algoritam vektoriranja zakretnog momenta kotača s PI regulatorom za skalirani model automobila u mjerilu 1:10 s prednjim pogonom i dva beskolektorska istosmjerna elektromotora. Algoritam upravlja kutnom brzinom zakreta automobila i ovisno o tome generira reference momenata za pojedine kotače. Izrađen je simulacijski model automobila i algoritma u Simulinku te je ispravnost algoritma testirana na manevrima dvostruke promjene prometne trake i sinusnog skretanja sa zadržavanjem. Također su opisani postupci mjerenja fizikalnih parametara skaliranog modela automobila.
vektoriranje zakretnog momenta, kutna brzina zakreta, dinamika vozila, upravljanje vozilom, skalirani model automobila, BLDC motor, Dugoff-ov model gume, dvostruka promjena prometne trake, sinusno skretanje sa zadržavanjem, model automobila
nije evidentirano
engleski
Control of lateral vehicle dynamics of a remotely controlled car
nije evidentirano
torque vectoring, yaw rate, vehicle dynamics, vehicle control, scaled vehicle, BLDC motor, Dugoff tyre model, double lane change, sine with dwell, vehicle model
nije evidentirano
Podaci o izdanju
96
16.07.2021.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Fakultet elektrotehnike i računarstva
Zagreb