Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Slobodna nedjelja kao društvena vrijednost potrebna borbe i obrane (CROSBI ID 304074)

Prilog u časopisu | stručni rad

Brstilo Lovrić, Ivana Slobodna nedjelja kao društvena vrijednost potrebna borbe i obrane // Vjesnik Đakovačko-osječke nadbiskupije : časopis za pastoralnu orijentaciju, 1 (2022), 23-28

Podaci o odgovornosti

Brstilo Lovrić, Ivana

hrvatski

Slobodna nedjelja kao društvena vrijednost potrebna borbe i obrane

U javnosti često plasirana teza o podijeljenosti hrvatskoga društva „pada“ na pitanju rada nedjeljom u trgovačkomu sektoru. Oko toga, naime, slaže se uvjerljiva većina hrvatskih građana. Tako podršku slobodnoj nedjelji iskazuju muškarci i žene mlađe te starije životne dobi, vjernici i ateisti, osobe sa završenom osnovnom školom i visokoobrazovani, nastanjeni u urbanim i ruralnim sredinama, studenti i umirovljenici i drugi. Sukladno znanstveno-istraživačkom korpusu autorska je teza da rad nedjeljom predstavlja društvenu vrijednost potrebnu zaštite, odnosno obrane. Naime, unatoč heterogenomu profilu građana koji afirmiraju važnost slobodne nedjelje u sektoru trgovine, u hrvatskomu društvu već desetljećima traju polemike o toj inicijativi. Utoliko ista poprima indikativne političke, sociološke, komunikološke i ine reperkusije, uz razvidne ekonomsko-gospodarske. S ciljem poentiranja utemeljenosti inicijative slobodne nedjelje u sektoru trgovine iz perspektive znanstvenih istraživanja u ovomu se radu sabiru nalazi o profilu kupaca i radnika nedjeljom uz osvrt na odnos mladih prema radu nedjeljom i njegovu zakonodavnu kronologiju u hrvatskom društvu.

slobodna nedjelja, trgovački sektor, Hrvatska, istraživanja, potrošačka kultura

nije evidentirano

engleski

Free Sunday as a social value worth fighting and defending

nije evidentirano

free Sunday, trade sector, Croatia, research, consumer culture

nije evidentirano

Podaci o izdanju

1

2022.

23-28

objavljeno

2623-7318

Povezanost rada

Sociologija