Igrifikacija u STEM obrazovanju (CROSBI ID 713469)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Đurđević Babić, Ivana ; Bošnjaković, Natalija
hrvatski
Igrifikacija u STEM obrazovanju
STEM obrazovanje je interdisciplinarno obrazovanje koje obuhvaća četiri područja: prirodne znanosti, informatika, inženjerstvo i matematika. S obzirom na svoju interdisciplinarnost, određeni problem rješava se korištenjem znanja iz sva četiri područja. Igrifikacija je pristup učenju koji koristi elemente igre (značke, bodovi, ljestvice uspješnosti) s ciljem povećanja motivacije i angažiranosti učenika. Oba pojma, i STEM i igrifikacija, u posljednjih nekoliko godina u čestom su fokusu istraživača. Nedostatak kadrova iz područja STEM-a traži inovativne pristupe kako bi se povećala motivacija učenika za bavljenjem STEM područjem. Uporaba igrifikacije mogla bi poslužiti kao izvrstan alat u tom procesu. Unatoč dostupnosti pregleda literature o STEM području i igrifikaciji, do danas ni jedan pregledni rad nije fokusiran na primjenu igrifikacije u STEM obrazovnom području. Stoga je svrha ovog rada dati sustavan pregled literature igrifikacije STEM područja, objavljenih između 2016. i 2021. godine.
igrifikacija, pregled literature, STEM
nije evidentirano
engleski
Gamification in STEM education
nije evidentirano
gamification, literature review, STEM
nije evidentirano
Podaci o prilogu
31-31.
2021.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
„A tudomány és a művészet mint az élet megújulásának iránytűje”
Bakonyiné Dr. Kovács Bea, Kocsis Adrienn, Kecskes Nóra
Baja: Eötvös József College Press
Podaci o skupu
A Magyar Tudomány Ünnepe: Értékteremtő tudomány
predavanje
17.11.2021-17.11.2021
Baja, Mađarska