ŽENSKO LICE LJEPOTE GRADA, ILI O TOME KAKO SE TURISTI OSJEćAJU NA TURISTIČKOJ DESTINACIJI (CROSBI ID 304038)
Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni) | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Knežević, Mladen ; Kraljević, Radojka ; Jurković, Jozo
hrvatski
ŽENSKO LICE LJEPOTE GRADA, ILI O TOME KAKO SE TURISTI OSJEćAJU NA TURISTIČKOJ DESTINACIJI
Turizam je kao privredna djelatnost u dobroj mjeri ukotvljen u mnoge elemente, kako kulture receptivnih destinacija, tako i kulturnih tradicija emitivnih okolina. Jedan dio pristupa turizmu kao društvenom procesu polazi od potrebe čovjeka za odmorom, za uspostavljanjem nove emocionalne ravnoteže narušene repetitornom svakodnevicom neoliberalnog društva i, posebno, gospodarstva. Takav je pristup stvorio neku vrstu stereotipa, po kojemu se turist “sigurno osjeća dobro” u nenadmašnoj arhitekturi srednjevjekovnog Dubrovnika. Istraživanje je, međutim, pokazalo da moderni turizam, sa skraćivanjem turističkog boravka, jurnjavom od destinacije do destinacije, zapravo ne dovodi do osjećaja sreće, da ima daleko više projiciranih negativnih emocija, koje dovode u pitanje relaksirajuću prirodu turističke djelatnosti.
kulturni kapital, socijalni kapital, oporavak, eksperimentalna metoda, turizam
nije evidentirano
engleski
WOMAN’S FACE OF CITY BEAUTY, OR HOW TOURISTS ARE FEELING IN A TOURIST DESTINATION
nije evidentirano
cultural capital, social capital, recovery, experimental method, tourism
nije evidentirano